ملاقات تتلو و رئیسی خصوصی و طولانی و صمیمی بود!

مشکل از آنجا شروع شد که اولا ملاقات تتلو و رئیسی خصوصی و طولانی و صمیمی بود. ثانیا با آب و تاب بسیار، رسانه‌ای شد. ثالثا در مدح تتلو داستان‌ها گفتند.

ملاقات تتلو و رئیسی خصوصی و طولانی و صمیمی بود!

احمد زیدآبادی در یادداشتی در اعتماد نوشت:

در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ از شیخ مهدی کروبی حمایت می‌کردم. در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی، ناگهان پچ‌پچی در گرفت که چه نشسته‌اید؟ کاندیدای‌تان با ساسی مانکن دیدار کرده است.

گفتند؛ در برنامه دیدار جمعی از هنرمندان با آقای کروبی، یکی از اعضای ستاد، ساسی را هم به محل ملاقات عمومی برده و در واقع ساسی بین آن جمع حضور داشته است! پرسیدم؛ فقط همین؟ گفتند همین! پرسیدم؛ این کار مشخصا چه عیبی دارد؟

آیا آقای کروبی باید ماموری را جلوی در ورودی می‌گمارد تا هر یک از شهروندان علاقه‌مند به حضور در جلسه عمومی را ابتدا گزینش کند و بعد به آنها اجازه ورود دهد؟ اگر دست به گزینش می‌زد که رسوایی به بار می‌آمد!

اگر تتلو در یک دیدار عمومی در جمع حامیان آقای رییسی حضور پیدا می‌کرد، به نظرم جای کمترین ایراد و انتقادی نداشت. مشکل از آنجا شروع شد که اولا ملاقات خصوصی و طولانی و صمیمی بود. ثانیا با آب و تاب بسیار، رسانه‌ای شد. ثالثا در مدح تتلو داستان‌ها گفتند. رابعا حامیان آقای رییسی او را نعوذبالله با امام حسین و تتلو را با زهیر بن قین مقایسه کردند!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها