هشدار علم الهدی در خطبه های نماز جمعه:

گفتمان دینی سقوط کندسقوط این نظام هم قطعی است

اگر گفتمان دینی در جامعه ما سقوط کند، سقوط این نظام هم قطعی است.

گفتمان دینی سقوط کندسقوط این نظام هم قطعی است

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز ۱۴ مهر در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: شهامت و قدرت نیروی انتظامی در بسیاری از موارد خود را نشان داده است. حضور کامل این نیرو در میدان دفاع از مقدسات و امنیت، نشان از قدرت و صلابت آن دارد و در همین راستا از ابتدای سال تاکنون ۵۰ نفر از نیروی انتظامی شهید شده‌اند و این بزرگترین نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است. 

وی با بیان اینکه دشمن برای مقابله با ما و نظام اسلامی، به دنبال مقابله با گفتمان دینی است، اضافه کرد: چراکه این انقلاب بر اساس چنین گفتمانی به وجود آمد و استمرار یافت. اگر گفتمان دینی در جامعه ما سقوط کند، سقوط این نظام هم قطعی است. دشمن در خط مقدم حملات خود به دین، در حال تهاجم به حجاب است. حجاب تنها مسئله زنان نیست، بلکه بزرگترین نشان گفتمان دینی است و در جامعه‌ای که زنان باحجاب باشند، گفتمان دینی حاکم است و اگر در جامعه‌ای زنان کشف حجاب کنند، یعنی دین بر آن جامعه حاکم نیست‌.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با عادی کردن بی‌حجابی و بی‌بندوباری، کار به جایی برسد که مردم از دین دست بردارند، گفت: لذا طبیعتاً دشمن پای این قضیه ایستاده است. شما مردم و این دولت و حاکمیت باید در قبال این موضوع بیشترین حساسیت را داشته باشید. اگر روزی نهادهای حاکمیتی نسبت به حجاب بی‌تفاوت شدند، یعنی نظام در حال دست برداشتن از دین است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها