مردم پول ندارند نان بخرند آنوقت این‌ها جریمه بی‌حجابی را ۶ میلیون می‌کنند!

یک نماینده مجلس گفت: حجاب به یک ابزار انتقاد تبدیل شده چون راه دیگری برای اعتراض وجود ندارد. با یک قانون دستوری، مساله حجاب خاتمه پیدا نمی‌کند!

مردم پول ندارند نان بخرند آنوقت این‌ها جریمه بی‌حجابی را ۶ میلیون می‌کنند!

احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس، گفت:

حجاب به یک ابزار انتقاد تبدیل شده چون راه دیگری برای اعتراض وجود ندارد.

همزمان جریمه‌های سنگین ۶ میلیونی تا ۲۴ میلیونی در نظر گرفته شده که ابداً موضوعی نیست که مردم به ویژه در شرایط فعلی آن را بپذیرند. شرایطی که طی آن مسائل اقتصادی اهمیت ویژه‌تری نسبت به حجاب پیدا کرده است.

در نتیجه ابتدا باید شرایط زیست عفیفانه فراهم شود؛ مردم در حال حاضر با مشکل تامین مسکن، تامین حداقل‌های مواد خوراکی و تامین لباس و ملزومات زندگی روبه‌رو هستند.

بنده معتقدم اگر شرایط اقتصادی بهبود پیدا کند، رعایت حجاب خودبه‌خود در زندگی عامه مردم نهادینه خواهد شد. نمی‌شود با یک قانون دستوری که برخی بگویند باید این‌طور باشد یا نباشد، مساله حجاب خاتمه پیدا کند!/سازندگی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    نزدیک انتخاباته و دو رو ها دارن معلوم میشن

  • ناشناس

    شرایط اقتصادی که خوب بشه،وضعیت حجاب هم خوب میشه.اونوقت مردم فرصت دارند به خیلی چیزا فکر کنند.بعد که فکر کردند،سوال و مطالبه خواهند کرد و این موضوع برای خیلی ها قابل پذیرش نیست.چون باید جواب بدن.

  • ناشناس

    ۸ نفر کلا ً با ۴۰۰ هزار رای امثال نقدعلی نمیتونه برای ملت ۸۵ میلیون قانون بپیچه .بعد بگه قانون کشوره باید اجرا بشه

  • مددپور

    خبرگزاریهائی مانند پارکسیک با نوع اخباری که منتشر می کنند و هر چند تلاش دارند تا خود را دلسوز برای مردم و ایران نشان دهند ، ثابت کرده اند که دانسته یا ندانسته مروج بی دینی و خود تحقیری و بدون عرق ملی برای وطن و با عرض پوزش همچون مترسک خیمه شب بازی در دست بیگانگان و شیاطین به نظر میرسند.

  • حیا رستــگاری

    اولاًکه مردم هزینه خریدنان رادارند،دوماًکه مردمی که ایمان ،تقواوحیای الهی رابه دنیا خودفروخته اند،طبق آیات قرآن عظیم وحکیم نزدخداوند،پیامبران ومعصومین(س)،فرشتگان ،شهیدان ومؤمنان الهی دارای ارزش وجایگاهی نیستندوبایدباچنین کسانی طبق فرمایش الهی مقابله وبساط فسق وفسادشان رابرچید،حال آنکه دراثرنافرمانی وایمان ضعیف بعضی ازمسؤولین فقط به جنبه جریمه مالی آن اندیشیده شده،درصورتیکه بایدطبق آیات محض قرآن الهی باآنهابرخوردنمود؛بااین دلایل خداپسندانه فاصله جامعه کنونی بظاهراسلامی راباآن جماعت مؤمن موردنظرخداوندقهارکاملاًمشخص ومایه تأسف وشرمساریست.حال آن نماینده معلوم الحال ودیگران رابنگریدکه بجای دفاع ازخداوندبی نیازو اوامرالهی ازجماعت گنهکارآخرالزمانی دفاع میکنند،پس وای براحوال ایشان.

  • خداشناس

    در پاسخ به آقای مددپور، آیا با واژه‌های توهین آمیز و اتهام‌های ساختگی می‌توان حقیقت را پنهان کرد. شرایط اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مردم را واقعاً نمی‌بیند! خروج پیش‌از ده میلیون ایرانی و آوارگی آنها را نمی‌بینید! خروج و کوچ اجباری تحصیل‌کرده‌ها را نمی‌بینید! تا کی می‌شود کبک سر در برف بود؟

  • میرزایی

    مگه کسی بی حجاب رو مجبور کرده که بی حجاب شن . حجاب رو رعایت کنن جریمه هم نشن مثل سایر قوانین

  • علی

    فعلا چند تا رای بی حجاب ها برای شما

  • امیر

    فعلا دولت دربدر دنبال مالیات وجریمه است واقعا جای تأسف است ....

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها