روزنامه جوان خطاب به خاتمی: اگر رهبری اراده می‌کرد، اکنون اینجا که هستید، نبودید

روزنامه جوان خطاب به خاتمی نوشت: مرام رهبری هرگز این نبوده است که شما را از صحنه خارج کند (که به تعبیر یکی دیگر از خودتان، اگر رهبری اراده می‌کرد، هیچ‌کدام از شما اکنون اینجا که هستید، نبودید).

روزنامه جوان خطاب به خاتمی: اگر رهبری اراده می‌کرد، اکنون اینجا که هستید، نبودید

روزنامه اصولگرای جوان نوشت:

سخنان تازه سیدمحمد خاتمی که بوی پوپولیسم احمدی‌نژادی می‌دهد، در فضای سیاسی کنونی، پارادوکسی ایجاد می‌کند که به‌هیچ طریق ممکن قابل‌حل نیست، جز آنکه بگوییم او برای ترمیم چهره خود و دوستانش که با سه مشت محکم تخریب شده است، به این حربه چنگ زده است و هیچ مصلحت مردمی و ملی در سخنان او قابل‌جست‌و‌جو و ردیابی نیست.

مرام رهبری هرگز این نبوده است که شما را از صحنه خارج کند (که به تعبیر یکی دیگر از خودتان، اگر رهبری اراده می‌کرد، هیچ‌کدام از شما اکنون اینجا که هستید، نبودید).

رهبری بیشترین مدارا‌ها را در چارچوب قانون به گواهی تاریخ با شما داشت. کاش به حد خود و به سهم خود قانع بودید. اکنون هم کاش ذره‌ای درد ملت را داشتید.

شما اگر دردشناس بودید، در آن سی سالی که به قدرت رسیدید، درد را چاره می‌کردید، اما افسوس که دردشناس خوبی هم نبودید و حالا هم با قرض‌گرفتن عبارات محمود احمدی‌نژاد به میدان آمده‌اید تا آن تاریخ مشعشع اصلاح‌طلبی را به برگ زرین پوپولیسم هم آغشته کنید تا هیچ جای پاکی روی لوح خود باقی نگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • یک ایرانی

    این روزنامه خودش رو به کوچه علی چپ زده یا نمی دونه رئیس جمهوری که سال 76 بالای 20 میلیون رأی آورد امروز هم بالای 60 میلیون هوادار در بین ملت داره اگه وجودش رو دارین یه نظرسنجی آنلاین مستقل بزارین تا بهتون ثابت بشه ، وجودش رو ندارین چون می دونید ته مونده آبروی نداشته تون پیش ملت می ره رو هوا ، تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد .

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها