رحیم پور ازغدی هیچ فرقی با شبکه من و تو ایران اینترنشنال ندارد!

رک و راست رحیم پور ازغدی هیچ فرقی با شبکه من و تو ایران اینترنشنال ندارد.

رحیم پور ازغدی هیچ فرقی با شبکه من و تو ایران اینترنشنال ندارد!

رحیم پور ازغدی و رابطه اش با ایران اینترنشنال

سید عبدالجواد موسوی در یادداشتی در خبرگزاری خبرآنلاین نوشت:

مشکل رحیم پور ازغدی مختص خود او نیست. مختص همه کسانی است که خود را مظهر راستی و درستی می دانند و هر کسی را که بیرون از دایره فهم و تصور آن هاست یکسره باطل و در راه ضلالت می پندارند.

و اما دسته گل تازه به آب داده جناب رحیم پور که به تازگی اینترنشنال و صدای آمریکا را حسابی سر ذوق آورده است تا با پخش چند باره و چند باره این افضات رونق مسلمانی ببرند و به جمع هوادارانشان بیفزایند چه بوده؟

رک و راست رحیم پور ازغدی هیچ فرقی با شبکه من و تو ایران اینترنشنال ندارد. اگر آن ها عامدانه می خواهند نشان دهند ایران قبل از انقلاب بهشت برین بوده و با نشان دادن دو سه خیابان سعی دارند بگویند سی چهل میلیون غرق در رفاه و آزادی و بشکن و بالابنداز بوده اند آقای ازغدی هم با یک تصویر تک ساحتی و گزینشی سعی دارد گذشته را یکسره سیاهی و تباهی نشان دهد تا وضعیت موجود را اثبات کند. به قول محمد زهری: من نوشتم از چپ/ تو نوشتی از راست/ وسط سطر رسیدیم به هم.

نکته تاسف بار این که: نه من و تویی ها و نه اینترنشنالی ها دعوی دیانت و شریعتمداری ندارند و آبروی خودشان را وسط گذاشته اند اما آقای رحیم پور و دوستانش تا می توانند از کیسه اسلام و انقلاب خرج می کنند تا وظیفه خود را که همانا بردن رونق مسلمانی است به بهترین شکل انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها