اگر می‌شد نمایندگان مجلس را استیضاح کرد، پایداری‌چی‌ها را استیضاح می‌کردم

اگر امکان استیضاح نماینده مجلس بود، اینجانب حتما آقای آقاطهرانی را به‌عنوان یکی از مقصران وضع موجود، استیضاح می‌کردم.

اگر می‌شد نمایندگان مجلس را استیضاح کرد، پایداری‌چی‌ها را استیضاح می‌کردم

نامه افشاگرانه توانگر درباره پایداری‌چی‌ها؛ دنبال شیوه‌ای سخت‌تر از گشت ارشاد برای مقابله با بدحجابان هستند، پاسخگو باشید نه طلبکار

مجتبی توانگر نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نامه او پیرامون مساله حجاب، طی نامه‌ای سرگشاده به جوانان جبهه پایداری نسبت سخنان او واکنش نشان داد:

بعد از شورای عالی انقلاب فرهنگی، بی‌تردید آقای آقاطهرانی به‌عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، باید اولین پاسخ‌گوی فاجعه‌ی ترویج منکر بی‌حجابی و هنجارشکنان در کشور باشند. اینکه آقای آقاطهرانی اکنون مواضع‌شان را درباره حجاب اعلام کرده‌اند، آیا پاسخ‌گوی کم‌کاری و بدعمل کردن ایشان به عنوان مقام مسئول می‌شود؟ اگر امکان استیضاح نماینده مجلس بود، اینجانب حتما آقای آقاطهرانی را به‌عنوان یکی از مقصران وضع موجود، استیضاح می‌کردم تا افراد نتوانند با عوض کردن زمین بازی و انگشت اتهام گرفتن روی دیگران، فرار به جلو کنند و خود را از مهلکه پاسخ‌گویی برهانند.

گروه پایداری که در مجالس گذشته اکثریت کمیسیون فرهنگی مجلس را در اختیار داشته است امروز باید به نیروهای متدین و انقلابی، پاسخ‌گو باشد و نه طلبکار.

آقایان اصرار دارند همه بدحجابان و کشف حجاب‌کنندگان و هنجارشکنان را با یک چوب برانند و با شیوه سخت‌تر از گشت ارشاد، بگیرند و ببندند و از خدمات اجتماعی محروم کنند./اعتماد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها