مسئله خانم‌ها که فقط پوشش نیست، مسئله تحصیل و اشتغال و... هم دارد

مسئله‌ خانم‌ها که فقط پوشش نیست زن مسئله‌ تحصیل دارد، مسئله‌ اشتغال دارد، مسئله‌ ازدواج دارد...

مسئله خانم‌ها که فقط پوشش نیست، مسئله تحصیل و اشتغال و... هم دارد

پشت صحنه‌ی اغتشاشات دستگاه‌های جاسوسی دشمنان بودند /  مسئله‌ی زن را بهانه کردند

رهبر انقلاب:

توطئه‌هایی از سوی دشمنان برای داخل کشور ما بوده، توطئه‌هایی هم خواهد بود، اغتشاشات پاییز گذشته. اینها مسئله‌ی زن را بهانه کردند، هیاهو راه انداختند، پشت قضیّه هم دستگاه‌های جاسوسی دشمن‌ها بودند، دولتهای غربی، آن کشورهایی که خودشان در مسئله‌ی زن به شدت متهم‌اند

آن وقت اینها در قضیه‌ی زن، به جمهوری اسلامی که برترین شأن را برای زن قائل است ایراد میگیرند و خط و نشان میکشند و حرف میزنند.

اینجا یک عده‌ای هم حالا در داخل به نظر اغلب فریب خوردند که به تبع دشمن خارجی و افراد خائن خارج‌نشین که آنها تحریک میکردند شعار آزادی زن را دادند. اینجا هم هوچی‌گری کردند به جای استدلال منطقی و حرف صحیح و متین که بشود گوش داد، بشود جواب داد، بشود حرف زد، هوچی‌گری کردند.

مسئله‌ِی خانمها که فقط پوشش نیست زن مسئله‌ی تحصیل دارد، مسئله‌ی اشتغال دارد، مسئله‌ِی ازدواج دارد، مسئله‌ِی فعالیت سیاسی دارد، مسئله‌ی حضور در مسائل اجتماعی دارد، مسئله‌ی حضور در مدیریتهای بالای دولتی دارد، اینها همه مسائل زن است.

در کدام از اینها در کشور آزادی وجود ندارد؟ جمهوری اسلامی در کدام یک از این موارد در کار زنها دخالت کرده و جلوی آزادی‌شان را گرفته؟ این همه دختر محصّل، این همه دختر دانشجو، این همه زن دارای مشاغل بالای دولتی، این همه خانمهای تشکیل دهنده‌ی اجتماعات بزرگ، این حضور فعال زنها در اجتماعات مؤثر دوران مبارزات، قبل از پیروزی انقلاب، بعد از پیروزی انقلاب در جنگ، در پشت جبهه، تا امروز در تظاهرات، در راهپیمایی‌ها، در بیست و دوم بهمن، در روز قدس حضور زنها کجای دنیا این همه فعالیت، زن انجام میدهد؟ که بانوان ایرانی با افتخار و سربلندی دارند انجام می‌دهند./خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها