سران خائن به خود می بالیدند که مردم تحقیر شده و در خفقانند

قبل از انقلاب اسلامی ایران، ملت ما تحقیر شده بود و بدون استقلال و آزادی، از حقوق اولیه خود محروم و در خفقان بود؛ سران خائن این کشور به خود می بالیدند که به نمایندگی از آمریکای جنایتکار، برای آمریکا پایگاه مستحکمی در آسیا ایجاد کنند.

سران خائن به خود می بالیدند که مردم تحقیر شده و در خفقانند

ایسنا: علیرضا زاکانی در پایان راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در اهواز با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: امام (ره) فرمود خوزستان دین خود به اسلام را ادا کرد؛ این افق و قله ای است که همه مردم خوزستان به آن افتخار می کنند. روزی که دشمن بعثی چشم طمع به ایران و انقلاب داشت و خوزستان را مورد تجاوز قرار داد، این ملت محبوب و قومیت های مختلف خوزستان بر دهان دشمن زدند.

زاکانی بیان کرد: تلاش های چند ماهه دشمنان در ایران اسلامی برای تجزیه طلبی، جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و ادامه خدمت به مردم با شکست مواجه شد. با بصیرت مردم عزیز امروز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته ایم.

وی عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران، ملت ما تحقیر شده بود و بدون استقلال و آزادی، از حقوق اولیه خود محروم و در خفقان بود؛ سران خائن این کشور به خود می بالیدند که به نمایندگی از آمریکای جنایتکار، برای آمریکا پایگاه مستحکمی در آسیا ایجاد کنند.

وی افزود: ۴۴ سال است که دشمن در حال انتقام از ما است و در حال تلاش هستند تا نگذارند آرمان های انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسند اما امروز مستقل ترین کشور هستیم.

وی افزود: نیازمند جهاد در انسجام بخشی ملت ایران هستیم زیرا دشمن هدف دارد بین مردم تفرقه بیندازد و بین ملت شکاف ایجاد کند بنابراین وحدت ما بزرگترین خار چشم دشمنان است.

زاکانی دشمن گفت: دشمن از غفلت ما سوء استفاده می کند و با جنگ شناختی دارایی هایمان را از دست مان می گیرد؛ تلاش دشمن برای ایجاد نارضایتی، نا امیدی و سیاه نمایی است بنابراین نیازمند جهاد تبیین هستیم تا بگوییم اگر مشکلی وجود دارد این مشکل نسبتی با اسلام، انقلاب اسلامی، رهبری انقلاب و مردم ندارد. این مشکل مربوط به برنامه ها و راهکارهای غلط برخی که چشم از داخل فرو بسته بودند، است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها