قالیباف: تصورشان این است که سپاه، یک نیروی صرفا نظامی است

آنها تصور می کنند سپاه هم مانند نیروهای نظامی آن‌ها، یک نیروی صرفا نظامی است، امروز شما در هر کوی و برزنی که حضور می یابید، تصویر یک شهید بسیجی یا شهدای نیروهای مسلح وجود دارد.

قالیباف: تصورشان این است که سپاه، یک نیروی صرفا نظامی است

محمدباقر قالیباف در اولین ساعات بامداد دیروز (شنبه اول بهمن ماه) پس از حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران و دیدار با سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: توفیق داشتم امروز در اولین ساعات کاری در ستاد کل فرماندهی سپاه پاسداران حضور و دیداری با همرزم قدیمی خود در دوران دفاع مقدس داشته باشم. 

به گزارش انتخاب، رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان خادم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به دشمنان باید عنوان کنم که دشمنان ما شناخت دقیقی از ملت و سپاه ما ندارند، و به ویژه اینکه هیچ شناخت و تحلیلی در خصوص رابطه بین ملت و سپاه ندارند.

وی ادامه داد: آنها تصور می کنند سپاه هم مانند نیروهای نظامی آن‌ها، یک نیروی صرفا نظامی است، غافل از اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از متن مردم و ملت ما است، چندین میلیون از ملت ما بسیجی و سپاهی هستند که تبلور اراده ملی مردم در حوزه دفاع، امنیت و محرومیت زدایی هستند.

دکتر قالیباف یادآور شد: امروز شما در هر کوی و برزنی که حضور می یابید، تصویر یک شهید بسیجی یا شهدای نیروهای مسلح وجود دارد و این نشان دهنده جایگاه مردمی این نیرو است. 

رئیس قوه مقننه کشورمان اضافه کرد: امروز محبوب ترین شخصیت در بین مردم شهید سلیمانی است، شهید سلیمانی یک پاسدار است و این خطای تحلیلی از سوی اروپایی ها نسبت به سپاه باید اصلاح شود. دکتر قالیباف یادآور شد: پارلمان اروپا باید بداند پیشنهادی که به عنوان پارلمان ارائه کرده نمی تواند مجموعه واقعیت ها را جابجا کند، داعش را جبهه غرب و استکبار پشتیبانی و تجهیز کرد و آن کسی که با تروریسم جنگید و به حضور داعش در منطقه پایان داد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، این حقیقتی است که اروپا نمی تواند آن را وارونه جلوه دهد، چرا که همه سازمان های بین المللی و افراد منصف به آن اذعان دارند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر خود اروپایی ها امروز حامی تروریسم هستند و پارلمان اروپا امروز از گروهک منافقین حمایت می کند که بیش از 17 هزار نفر از مردم عزیز ایران را اعم از زن و کودک تا پیر و جوان، شکنجه و ترور کردند. اگر این اقدام اروپا صورت بگیرد، قطعاً آنها نیز در زمره همان تروریست ها محسوب شده و رفتار ما با آنها در منطقه به همان نحو خواهد بود.‌

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها