علم الهدی: چرا به رهبری فحش می‌دهند؟

چرا به رهبری فحش می‌دهند؟ به خاطر این که دشمن می‌داند این خیمه نظام یک عمود بیشتر ندارد و آن عمود، «ولایت و رهبری» است، اگر مردم از اطراف این عموم کنار بروند و این عمود پایین بیاید، این خیمه می‌خوابد و این را دشمن تشخصی داده، با مردم تا زمانی می‌جنگد که این عمود برپاست.

علم الهدی: چرا به رهبری فحش می‌دهند؟

حجت الاسلام علم‌الهدی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته 23 دی ماه در حرم امام رضا علیه‌السلام، با بیان این‌که خداوند متعال در یک آیه شریفه معیار عداوت و دشمنی دشمنان انقلاب و اسلام را برای ما مشخص کرده است، اظهار کرد: خداوند در آیه 217 سوره بقره می‌فرماید «وَ لا یَزالُونَ یُقاتِلُونَکُمْ حَتَّی یَرُدُّوکُمْ عَنْ دینِکُمْ إِنِ اسْتَطاعُوا وَ مَنْ یَرْتَدِدْ مِنْکُمْ عَنْ دینِهِ فَیَمُتْ وَ هُوَ کافِرٌ ...».

وی با اشاره به این‌که در این آیه شریفه مشخص شده دشمن تا کجا با ما دشمن است، ادامه داد: برادران و خواهران، انقلاب مقدس اسلامی ما که از نهضت امام شروع شد، با مبارزه شروع شد، مبارزه با دشمنان خدا، انگیزه کسانی که در این انقلاب پشت سر امام راه افتادند فقط دین خدا بود و دشمن دقیقأ متوجه شد که حمایت مردم از انقلاب و پشتیبانی مردم از حرکت امام به خاطر دینشان است، از آن روز مبارزه ما شروع شد.

 

وی با تأکید بر این‌که شکست دشمن یک رمز بیشتر نداشته و آن، دینداری مردم بوده است، خاطرنشان کرد: مردم دینشان را می‌خواهند، پای دینشان ایستاده‌اند، خون دادند و جوان دادند و به همه مشکلات معیشتی و اقتصادی که دشمن برایشان ایجاد کرده، صبر می‌کنند و ایستادند چون پای دین ایستادند و با دشمن مبارزه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: این شکست خورده‌ی مفتضح جز به فحش دادن به چیز دیگری نمی‌تواند متوسل شود، توسل به فحش دادن به رهبری نتیجه شکست او است، وقتی همه هزینه هایش بی‌نتیجه شد، فحش می‌دهد. وی اظهار کرد: چرا به رهبری فحش می‌دهند؟ به خاطر این که دشمن می‌داند این خیمه نظام یک عمود بیشتر ندارد و آن عمود، «ولایت و رهبری» است، اگر مردم از اطراف این عموم کنار بروند و این عمود پایین بیاید، این خیمه می‌خوابد و این را دشمن تشخصی داده، با مردم تا زمانی می‌جنگد که این عمود برپاست.

وی اضافه کرد: به همان ملاکی که مردم از دین دست برنمی‌دارند، از ولایت نیز دست برنمی دارند چون اگر بنا شد ولایت نباشد، دین حاکم نیست لذا به پیاده نظام دیکته‌ای خودشان می‌گفتند به رهبری فحش دهید و اهانت کنید، به رئیس جمهور و مسئولان اهانت نکنید و فقط به رهبری فحش دهید.

علم‌الهدی با تأکید بر این‌که اگر عقب‌نشینی کنیم، دشمن پیش می آید، خاطرنشان کرد: مسئله روشن است، این را بدانید در هر کجای دین هرچقدر عقب بنشینیم، به همان مقدار دشمن پیروز شده و بر ما مسلط شده است؛ آنچه ما الان وحشت داریم در عقب نشینی از دین، مسئله عفاف و حجاب است.

وی  افزود: اگر بنا شد مسئله حجاب به همین شکل ادامه پیدا کند که عده‌ای مزدور اجاره‌ای دشمن که روسری از سر برداشتند، بخواهند کارشان را پیش ببرند و دیگر حجاب در کشور ما از آن هیبت خود بیفتد، پیشرفت دشمن است و عقب‌نشینی از دین است که عقب‌نشینی از دین دشمن را پیروز می‌کند.

وی افزود: مطلب دوم این است که بخش سینما و هنر وزارت ارشاد و شبکه‌های افسارگسیخته فضای مجازی باید تحت کنترل در بیاید، این که هر خلافی خواستند بگویند، بنویسند و آزادانه عمل کنند، لازمه‌اش عقب‌نشینی در جنگ با دشمن است؛ دیگر این که باید توجه کرد شورای عالی فضای مجازی حق ندارد نسبت به شبکه‌های فراماسونی اینستاگرام و واتس‌آپ روی خوش نشان دهد، حق ندارد پهنای باندی که در اختیار شبکه‌های خارجی قرار می‌دهد را از شبکه‌های داخلی دریغ کند./انتخاب

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها