معترضان باید بدانند که راه چاره ایران، تغییر نظام سیاسی نیست

معترضانی که در اصل حق اعتراض دارند باید بدانند که راه چاره ایران در منطقه پرآشوبی که در آن قرار گرفته‌ایم تغییر نظام سیاسی نیست.

معترضان باید بدانند که راه چاره ایران، تغییر نظام سیاسی نیست

فعال سیاسی اصلاح طلب: راه چاره ایران تغییر نظام سیاسی نیست

حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:

در این یکسال و نیم گذشته، کمتر صدای اعتراضی از مراجع تقلید شنیده شده این حد از پیامی که از سوی مراجع به مردم منعکس می‌شود، در درجه اول به علت شناختی است که مراجع از عمق گرفتاری‌های مردم پیدا می‌کنند و در درجه دوم تحت‌تاثیر انتظاراتی است که افکار عمومی از نهاد مرجعیت دارد که مراجع در چنین مواقعی که اکثریت ملت و مردم در تامین معاش روزمره‌شان در تنگنا هستند در کنار مردم باشند.

به طیفی معترضانی که در اصل حق اعتراض دارند باید گفته شود که راه چاره ایران تغییر نظام سیاسی نیست. نظام‌سازی و ساختارسازی مجدد در منطقه پرآشوبی که در آن قرار گرفته‌ایم و در اوضاع و احوالی که با معادلات قدرت‌هی جهانی مواجه هستیم، قابل قبول نیست. 

چنانچه هر دو طرف که الان رودرروی هم هستند قدری مواضع‌شان را تعدیل کنند، می‌شود با انجام دگرگونی‌های اساسی، برقراری گفت‌وگو و آشتی مردم از این فضا خارج شویم و برای آینده درازمدت کشور، مخرج مشترک مطالبات مردم و آرمان‌های حاکمیت را هدف خود قرار دهیم. /ایلنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها