رئیسی شبانه روز در تلاش است تا مشکلات کشور را حل کند!

من امروز آمده‌ام که سلام رئیس جمهور را به شما برسانم، بنده شاهدم که آیت الله دکتر رئیسی تلاش های شبانه روزی اش برای حل مشکلات کشور بوده و خواب و خوراک را بر خود حرام کرده است.

رئیسی شبانه روز در تلاش است تا مشکلات کشور را حل کند!

ایرنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه صبوری و اقدامات مجاهدانه کارگران زحمتکش را درک می‌کنیم، گفت: با وجود تلاش دشمنان، کارگران و کارفرمایان اجازه ندادند حتی یک کارگاه تعطیل شود و دشمن نتوانست به واحدهای تولیدی و کارخانه ها نفوذ کند.

سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایان در حرم امام راحل افزود: ملت ایران باوجود همه مشکلات تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستاده است و من امروز آمده‌ام که سلام رئیس جمهور را به شما برسانم، بنده شاهدم که آیت الله دکتر رئیسی تلاش های شبانه روزی اش برای حل مشکلات کشور بوده و خواب و خوراک را بر خود حرام کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز در حرم امام راحل گرد آمده ایم تا یاد و خاطره شهدای مقاومت به خصوص شهیدان سپهبد سلیمانی و ابومهدی مهندس را گرامی بداریم و از سو دیگر با امام عزیزمان تجدید بیعتی داشته باشیم و بگوییم ما با آرمان شما که همان ولایت فقیه است، پیمانی مجدد می بندیم.

وی اضافه کرد: می خواستم تعریف جامع و دقیقی از امام راحل داشته باشم یاد این کلام رهبری افتادم که فرموند امام روح خدا در کالبد زمان بود و روح خدا فانی شدنی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها