اگر جویی غیرت داشتید برای برد آمریکا شادی نمی‌کردید!

روزنامه جمهوری اسلامی کسانی که برای برد آمریکا شادی کردند را بچه‌های بدی توصیف کرد که اگر جویی غیرت داشتند و اگر سفره خود را از خانواده جدا کردند، سمت سفره دشمن نمی‌رفتند.

اگر جویی غیرت داشتید برای برد آمریکا شادی نمی‌کردید!

جوانانی که برای شکست تیم ملی شادی کردند حتما اشتباه کردند اما حکومت هم باید حتی سهم بچه های بد را بدهد تا به سمت دشمن نروند و غیرتشان حفظ شود

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

کسی برای دشمنش هورا نمی‌کشد. کف نمی‌زند حتی اگر از خودی دلخور باشد. حتی اگر قهر باشد باز هم برای کسی که از او زخم در پهلو دارد، شادخوانی نمی‌کند.

این درست که شادی برای پیروزی تیم مقابل تیم ملی گسترده و فراگیر نبود اما این از مقوله‌هایی است که یک فقره آن هم زیاد است.

اعتراض داریم، یک موضوع داخلی است. دعوا داریم به خودمان مربوط است. چطور برخی‌ها حاضر می‌شوند یک موضوع خانوادگی را به زلف مو بورها گره بزنند و هم داستان آنان شوند.

به این مهم، هم ما مردم باید توجه کنیم و هم مسئولان باید برای یافتن جواب ایجابی آن اقدام کنند. اگر همه این ماجراها را نقشه بیگانگان بدانیم باید در رفتارهای حکمرانی خود تجدید نظر کنیم که دشمن این همه در خانه ما سرباز پروریده است.

 اگر هم این رفتارها، واکنشی است نسبت به شیوه مدیریت ما باز هم باید در شیوه‌ها تجدید نظر کنیم.

پدرِ خوب، کسی است که برای بچه‌های بدِ خود هم در زندگی سهمی متصور باشد تا آنها حساب خود را با دشمن یکی نکنند. پدرِ خوب کسی است که اگر اتفاقی افتاد، همان بچه‌های بد برای دفاع، از بچه‌های خوب هم سبقت بگیرند.

بچه‌های بد هم اگر جویی غیرت داشته باشند، اگر هم سفره خود را از خانواده جدا کنند به سفره دشمن گره نمی‌زنند که بوی خون خود ما از هر سویش به مشام می‌رسد. ملی‌اندیش باشیم، ایرانی باشیم، به نام دیگران هورا نکشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها