پولی که می‌توانست صرف مردم بلوچستان شود صرف خواص در جام جهانی شد

چرا و بر چه اساسی هزینه‌ای که می‌توانست صرف سلامت مردم بلوچستان شود، به افرادی خاص اختصاص یافت و تعدادی را به قطر فرستادند؟

پولی که می‌توانست صرف مردم بلوچستان شود صرف خواص در جام جهانی شد

نماینده چابهار: مضحک است که با پول ملت تعدادی را به قطر بفرستند/ سفر به قطر را بررسی کنید

معین‌الدین سعیدی گفت: کمیسیون اصل 90 و کمیسیون فرهنگی مجلس باید این سفر را بررسی کند تا مشخص شود افراد بر چه اساسی انتخاب شدند و چه ضرورتی داشته که در شرایط کنونی کشور این افراد قطرگردی کنند.

مضحک است که با پول ملت تعدادی را به قطر بفرستند. علی‌القاعده کسانی که عرق وطن دارند، باید خودشان برای این سفرها هزینه کنند نه آنکه از بیت‌المال این هزینه را بپردازند. چرا و بر چه اساسی هزینه‌ای که می‌توانست صرف سلامت مردم بلوچستان شود، به افرادی خاص اختصاص می‌یابد؟

زمانی می‌توانیم بگوییم حال مردم در حال بهبود است که حداقل در حوزه معیشت اتفاقات خاصی رخ دهد. طبق قانون و مصوبه نمایندگان مجلس در ازای حذف ارز ترجیحی باید کالابرگ الکترونیکی می‌دادند و سبد کالاهای اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی به قیمت شهریور 1400 در اختیار مردم قرار گیرد. چنین اتفاقی نیفتاده، نتیجه این اتفاق، کاهش یک‌سومی سرانه استفاده از گوشت است.

 این واقعیت‌های جامعه است و همیشه نباید دنبال خارجی‌ها باشیم. من تردید ندارم که خارجی‌ها برای ایران بسیار حساب‌شده برنامه‌ریزی می‌کنند، اما تاثیر سوءمدیریت مسئولان در ایجاد شکاف بین مردم به مراتب بیشتر از عوامل خارجی است و معتقدم باید در عملکرد خودمان تجدیدنظر کنیم./ هم‌میهن

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها