حادثه فوت این دختر (مهسا امینی) ممکن بوددر هر جایی رخ دهد

حادثه فوت این دختر ممکن است در هر جایی رخ دهد. قانون باید حرف آخر را بزند که برخی‌ها عجولانه بدون آنکه بررسی‌های لازم در این حادثه صورت گیرد مجموعه نظام را در این زمینه زیر سوال بردند.

حادثه فوت این دختر (مهسا امینی) ممکن بوددر هر جایی رخ دهد

مهر: امام جمعه قم گفت: انقلاب اسلامی در معرض آزمون های بزرگتر از حوادث اخیر قرار می گیرد، اما ملت ایران این مسیر را با قامتی استوارتر ادامه می دهد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به هفته وحدت عنوان داشت: مقصود وحدت این نیست که سنی باید شیعه شود و یا برعکس، بلکه باید توجه کنیم که امت اسلامی امروز با استکبار مواجه است که اگر این اتحاد و وحدت در بین امت اسلام وجود داشت امروز فلسطین و یمن تنها نبودند و اموال آنان به غارت نمی‌رفت و اسلام به عنوان قدرتی در دنیا شناخته می‌شد که متأسفانه دشمنان در این سال‌ها جنگ بین سنی و شیعه و جنگ بین شیعه و شیعه راه می‌اندازند تا این امر محقق نشود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم ابراز داشت: امروز به برکت حضرت معصومه (س) از سراسر عالم افرادی به قم می آیند تا با معارف اسلامی آشنا شوند و به کشور خود منتقل کنند. وی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: قبل از اینکه مسئله فوت این دختر را مطرح کنیم باید به طراحی‌ها و نقشه دشمنان قبل از این اشاره کنیم و آنان از این فرصت استفاده کردند و در نهایت اقدامات اخیر صورت گرفت. عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: کشورهای اروپایی سر میز مذاکره برجام می‌نشینند و در کنار آن برای نابودی اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه حادثه فوت این دختر ممکن است در هر جایی رخ دهد افزود: قانون باید حرف آخر را بزند که برخی‌ها عجولانه بدون آنکه بررسی‌های لازم در این حادثه صورت گیرد مجموعه نظام را در این زمینه زیر سوال بردند.

وی خطاب به مسئولان گفت: این حوادث ممکن است بیاید و برود اما این بدان معنا نیست که مسئولان از وظیفه اصلی خود غافل شوند و رضایت مردم برای حفظ انقلاب نقش کلیدی دارد و دیدیم که ملت ایران با چه صلابتی به میدان آمدند که این حضور بدین معنا است که ملت با وجود مشکلات هر جا که دشمن، کشور و نظام را مورد هدف قرار دهد آرام نمی‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها