بخاطر مشتی گندم، جو و برنج آمریکایی دینمان را نمی‌فروشیم

ما نمی خواهیم بخاطر گندم، جو و برنج آمریکایی دینمان را بفروشیم و بنده آنها شویم.

بخاطر مشتی گندم، جو و برنج آمریکایی دینمان را نمی‌فروشیم

به گزارش مستقل آنلاین سیدمجتبی میردامادی گفت: ما حاضر نیستیم بخاطر گندم و برنج و جو اسیر آمریکایی ها شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نمازجمعه استان اصفهان، اظهار کرد: مسلمانان در همه ایام سال مورد حمایت الهی هستند. قطعاً اگر یاری خدا نبود ما نیز به مشکل برخورد می‌کردیم. دشمنان گفتند سخت‌ترین تحریم‌ها را برای این کشور در نظر گرفتیم اما نتیجه‌ای جر رسوایی برای آنها حاصل نشد. اگر راه ما راه خدا شد، از گناه پرهیز و بندگی خدا را به جا بیاوریم، قطعاً پیروز خواهیم بود.

وی ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب، دشمنان همیشه مسائلی را در خصوص عدم آزادی زن ایرانی مطرح کردند و مدعی شدند حجاب و اعتقادات مانع پیشرفت و ترقی زنان ایرانی است، اما زنان ایرانی با پوشش حجاب در همه زمینه‌ها افتخاراتی آفریدند.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار کرد: پیشرفت‌های زنان ایرانی در تمامی، عرصه‌ها قابل تجلیل است. تاکید اسلام بر رعایت حجاب به این خاطر است که بر همگان عظمت جایگاه زن ثابت شود.

وی افزود: از جمله مهمترین تکلیف ائمه جمعه این است که به سراغ مردم بروند و مسائل را توجیه کنند. زیرا قطعاً تبیین و روشنگری برخی مسائل برای مردم، می‌تواند بسیاری را تحت تأثیر قرار دهد.

امام جمعه موقت اصفهان یاد آور شد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور روسیه بسیار شیرین بود، در این راستا پس از اتمام این نشست، او معتقد بود که هنگام صحبت با رهبر انقلاب احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود با توجه به آغاز ماه محرم، مداحان از گفتن موضوعات خرافی، دروغ و مواردی که مستند نیست، پرهیز کنند. 

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: حاضر نیستیم برای گندم، جو و برنج آمریکایی دین خود را بدهیم و به جای بندگی خدا، بنده آنها شویم. آنها روی هر کشوری دست گذاشتند آن را اسیر می‌کنند. گریه و عزاداری در ایام محرم لازم است اما توجه داشته باشید امام حسین (ع) حاضر بودند به شهادت برسند اما اسیر دشمن نشود./دیده بان ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها