جنجال عکس های لو رفته مهدی قائدی و همسرش + عکس و بیوگرافی

عکس های دیده نشده مهدی قائدی بازیکن باشگاه استقلال که به تازگی متاهل شده وهمسرش را در پایین مشاهده می کنید

جنجال عکس های لو رفته مهدی قائدی و همسرش + عکس و بیوگرافی

به گزارش مستقل آنلاین   ؛ عکس های دیده نشده مهدی قائدی بازیکن باشگاه استقلال که به تازگی متاهل شده وهمسرش را در پایین مشاهده می کنید 

 

WhatsApp Image 2020-02-07 at 23.25.10 (1)

 

WhatsApp Image 2020-02-07 at 23.25.10

 

 

ازدواج مهدی قائدی

باشگاه استقلال عکسی از مهدی قائدی منتشر کرد و از آسیب دیدگی او و عدم حضورش در اولین تمرین فصل آبی‌پوشان خبر داد.اما چیزی که در این عکس توجه ‌ها را به خود جلب کرد، وجود حلقه‌ای در دست چپ قائدی بود که باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر ازدواج او شد. وی پس از چندی با انتشار عکسی و نوشتن جمله: «می‌خواهم جوانی کنم، ازدواج نکرده‌ام.» این اخبار را تکذیب کرد. اما پس از بازی با گل‌گهر سیرجان، با گفتن اینکه گلش را به مادر و همسرش تقدیم کرده است، ازدواجش را علنی کرد. گویا این بازیکن پرحاشیه استقلال بی سر و صدا به جرگه متاهلین پیوسته و در حال فاصله گرفتن از حواشی است.

 

102

 

مهدی قائدی فوتبالیست جوان بوشهری از دوران دبستان فوتبال را شروع کرده و در تیم‌های محلی فوتبال را به صورت جدی آغاز کرد. تیم فوتبال ایران جوان بوشهر اولین تیمی است که قائدی در آن عضو بود و پس از آن به تیم شاهین بوشهر پیوست. وی در تیم‌های پایه باشگاه ایران جوان عضو شد و در فصل ۹۶-۱۳۹۵ توانست به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. قائدی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و به همین دلیل عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد.

 

101

 

پس از درخشش قائدی در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب او دست به کار شدند و قائدی سرانجام در تیر ماه ۱۳۹۶ با قراردادی ۵ ساله به استقلال پیوست. قائدی اولین بازی خود برای استقلال را در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در مقابل استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه ۶۴ به جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی‌اش، تصویر خوبی از خود بر جای گذاشت.

 

در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷، قائدی توسط امیرحسین پیروانی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران دعوت شد، اولین بازی ملی خود را در مقابل زامبیا بازی کرد و ۱۸ دقیقه در زمین بود. همچنین چند دقیقه نیز در مقابل پرتغال بازی کرد اما مصدوم شد و در نتیجه از بازی خارج شد.

 

103

 

مهدی قائدی بازیکن کم سن و سال استقلال، با جثه کوچک خود برای خیلی‌ها یادآور باشوی محبوب بهرام بیضایی بود به همین دلیل قائدی در میان طرفدارانش به باشو معروف است همچنین از او به عنوان نیمار ایرانی نیز یاد می‌شود. در بدو ورود او به استقلال، به سرعت ویدیوهای دریبل و حرکات استثنایی او در دنیای مجازی پخش شد و باعث محبوبیتش شد. وی که برای پیوستن به استقلال ترک تحصیل کرده بود، سربازی نرفته است و هنوز در تلاش برای به تاخیر انداختن آن است.

 

111

 

حواشی مهدی قائدی

 

سابقه اخراج از استقلال

وی به دلیل بی‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر، مربی تیم استقلال، در مهرماه ۱۳۹۶ از تیم اخراج شد. بار دیگر نیز به دلیل حضور نداشتن در تمرینات تیم، در فروردین ماه ۱۳۹۸ دوباره از تیم اخراج شد.

 

تصادف جنجالی و مرگ یک فوتبالیست

در روز نهم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ مهدی قائدی برای انجام کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود. وی در حالی که به همراه ۳ نفر از دوستانش از تماشای بازی ساحلی بازمی‌گشتند، در اتوبان امام علی بوشهر تصادف کردند. دو نفر از آن‌ها جراحات سطحی داشتند که بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند. اما مهدی قائدی و احمدرضا شاکر به شدت آسیب دیدند و سریعا به بیمارستان خلیج فارس بوشهر منتقل شدند. مطابق گزارش‌های اعلام شده، قائدی به دلیل پارگی شکم دچار خونریزی کبد و آسیب دیدگی طحال شد. سرانجام این سانحه منجر به مرگ مغزی و فوت احمدرضا شاکر، دوست صمیمی این بازیکن شد. 

 

109

 

گفته می‌شود قائدی که بدون داشتن گواهینامه در حال رانندگی بود، نتوانست در سرعت بالا ماشین را کنترل کند. وی به سمت راست جاده منحرف شد و به جدول برخورد کرد در نتیجه ماشین واژگون شد و به نخل‌های خشک شده در آن سوی جدول برخورد کرد. البته اینکه واقعا چه کسی در هنگام تصادف راننده ماشین بوده است در نهایت مشخص نشد.

 

105

 

فوت احمدرضا شاکر منجر به ایجاد حواشی زیادی برای قائدی شد. پرونده‌ای جنجالی در رابطه با این حادثه شکل گرفت که قائدی بیش از یکسال درگیر آن بود و سرانجام در این پرونده مقصر شناخته شد. طبق رای دادگاه قائدی به یک سال حبس تعزیری، ۲۰۰ ساعت کار اجباری در  مدارس فوتبال و پرداخت دیه محکوم شد. همچنین وی باید خسارت وارد شده به ماشین را نیز بر عهده بگیرد. گفته می‌شود که حکم حبس او قابل تبدیل به مجازات‌های دیگر است. علی رغم صدور حکم قائدی توسط دادگاه، وکیل او همچنان معتقد است که قائدی در حین وقوع حادثه راننده نبوده و بی‌گناه است و سرانجام دادگاه در حکم خود تجدید نظر خواهد کرد.

 

108

 

درگیری با بازیکنان حریف در بازی بین ایران و میانمار

در بازی میان ایران و میانمار، به دلیل بازی ناجوانمردانه تیم حریف که منجر به باخت ایران شد، پس از اتمام بازی مهدی قائدی به سمت میانماری‌ها رفت و درگیری کوچکی میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد.

 

106

 

هک شدن اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی قائدی هک شده بود و عکس و چت‌های خصوصی او منتشر شد. انتشار این چت‌ها و روابط غیر عرف او تا جایی پیش رفت که انتظار می‌رفت او از استقلال اخراج شود.

 

110

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها