حمید رسایی:

حضور برخی مدیران اقتصادی دولت قبل در دولت رئیسی از ایرادات دولت فعلی است

پس از انتشار تصویر حضور چند تن از چهره های اقتصادی دولت قبل در جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت سیزدهم به ریاست آیت الله رئیسی برای بسیاری این سوال ایجاد شد که دعوت از این افراد به چه دلیلی صورت گرفته است. .

حضور برخی مدیران اقتصادی دولت قبل در دولت رئیسی از ایرادات دولت فعلی است

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس و چهره سرشناس اصولگرا در پاسخ به سوال مستقل آنلاین مبنی بر دلیل حضور علی طیب‌نیا و حمید پورمحمدی گل سفیدی و چندتن از سایر مدیران اقتصادی دولت روحانی در جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت،به مستقل آنلاین گفت:

به صورت کلی یکی از انتقاداتی که به آقای رئیسی وارد است این موضوع است که دولت هنوز به معنای حقیقی و کامل تغییر پیدا نکرده. ولی استفاده از بعضی مدیران که سابقه مدیریت دارند در جایگاه مشورتی اتفاق منفی نیست. باید نظرات آنها را هم شنید و کاهی اوقات شاید لازم باشد برعکس چیزی که آنها می‌گویند عمل کرد! 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این اقدام وجهه دولت سیزدهم در نزد حامیان خود خدشه‌دار نمی‌شود تصریح کرد:

جایگاه مشورتی با جایگاه اجرایی تفاوت دارد؛ در جایگاه مشورتی استفاده از افراد مختلف بسیار پسندیده است. ولی در جایگاه اجرایی و عملیاتی باید افرادی قرار بگیرند که به جهت گیری های این دولت اعتقاد داشته باشند و امتحان  خوبی پس داده‌ باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها