رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

احیاء ۱۰۰ معدن غیرفعال در خراسان رضوی

‌رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در سال ۹۹ حدود ۱۰۰ معدن در استان تولید‎شان از صفر افزایش داشته است و از حالت غیر فعال به حالت نیمه فعال یا فعال درآمدند.

احیاء ۱۰۰ معدن غیرفعال در خراسان رضوی

به گزارش می‌متالز، محمدرضا افشین در خصوص احیاء معادن راکد در استان طی سال گذشته اظهار کرد: در خراسان رضوی ۹۵۰ پروانه بهره برداری معادن وجود دارد. در سال گذشته تعداد پروانه بهره برداری فعال و نیمه فعال در استان حدود ۵۰۰ عدد بوده است. وی درباره وضعیت فعالیت معادن در خراسان رضوی در سال ۹۸ افزود: همچنین در سال ۹۸ تعداد پروانه بهره‌برداری معادن فعال و نیمه فعال در استان حدود ۳۴۰ بوده است. رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ حدود ۱۰۰ معدن در استان تولید‎شان از صفر افزایش داشته است و از حالت غیر فعال به حالت نیمه فعال یا فعال درآمدند. وی افزود: تعداد معادن فعال در سال ۹۹ رشد داشته است. در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ افزایش معادن فعال حدود ۱۶۰ واحد بوده است.

افشین در رابطه با اشتغال‌زایی این ۹۵۰ پروانه بهره برداری معدنی در استان خاطرنشان کرد: این تعداد پروانه بهره بردای معادن در خراسان رضوی موجب اشتغالزایی مستقیم برای ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها