توسط روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل‌گهر؛

اولین تور عکاسی معدن در سیرجان برگزار شد

به مناسبت هفته معدن و به همت روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل گهر، اولین تور عکاسی معدن با حضور بالغ بر ۴۵ نفر از عکاسان سیرجانی برگزار شد.

 اولین تور عکاسی معدن در سیرجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گل‌گهر، این تور یکروزه عکاسی برای عکاسان حرفه‌ای و هنرجویان رشته عکاسی (مطبوعاتی، صنعتی و تبلیغاتی)، برگزار و حاضران در این برنامه از مناطق مختلف منطقه معدنی و صنعتی گل گهر از جمله کارخانه‌های گندله سازی، کارخانه تغلیظ و غبار، معدن شماره یک و سنگ‌شکن، کارخانه پلی کام، کارخانه هماتیت کارخانه ذوب شرکت جهان فولاد، کارخانه شرکت توسعه آهن و فولاد، معدن شماره ۳ گهر زمین، خطوط تولید کنسانتره بازدید و عکاسی کردند.

این عکاسان؛ عکس های منتخب خود را  در محورهای انسان و معدن، ماشین‌آلات و کارخانه، سختی کار در معادن، معدن و محیط زیست و اشتغال و معدن را به دبیرخانه جشنواره‌ای که در همین رابطه با فراخوان قبلی برگزار می‌شود، ارسال خواهند کرد و از بین عکس های ارسالی این تور؛ ۲۵ عکس برتر توسط هیئت داوران انتخاب و به آثار برگزیده لوح سپاس و جوایزه اهدا خواهد شد.

گفتنی است آثار برتر در تاریخ ۱۰ تیر ماه مصادف با روز صنعت و معدن در قالب یک نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها