درب اتوماتیک شیشه ای جایگزینی مناسب برای درب های قدیمی

درب های شیشه ای کشویی یک راه بسیار مناسب برای هر نوع درب ورودی هستند که بسیار با دوام بوده و طرفداران زیادی دارند.

درب اتوماتیک شیشه ای جایگزینی مناسب برای درب های قدیمی

درب های کشویی اتوماتیک با قاب بندی جذاب و سبک های مختلف برای تکمیل زیبایی محل مورد نظر شما طراحی شده اند. در ساخت درب های کشویی از شیشه هایی با استحکام بسیار بالا و نشکن استفاده می شود که این خود یک مزیت محسوب می شود. از آن جا  بیشتر سطح درب اتوماتیک از شیشه تشکیل شده است باعث می شوند بدون مانع و به راحتی بتوانید مناظر بیرون را مشاهده کنید و برای ورود نور طبیعی به ساختمان ، بسیار ایده آل است.

یک درب اتوماتیک شیشه ای ممکن است به روش های مختلف باز و بسته شود:

     • سنسور راداری : که با نزدیک شدن کاربر به آن درب باز می شود.

     • درب دکمه ای : با فشار دادن دکمه توسط کاربر، درب باز می شود.

    • به صورت خودکار (مثلا در مورد آسانسور).

انواع مختلفی از درب های کشویی وجود دارد که از این قبیل می توان به درب کشویی استاندارد، درب کشویی دایره ای (ممکن است به صورت نیم دایره یا دایره کامل باشد)، دربهای تاب دار و گردان که ورودی های عابران را بهینه می کنند.

درب کشویی اتوماتیک قوی و قابل اعتماد برای ترافیک سنگین عبور افراد از خروجی

با درب های شیشه ای کشویی تجاری یک ورودی جذاب ایجاد کنید. درب های اتوماتیک شیشه ای به طور گسترده در مکان های پرتردد مانند ساختمان های تجاری ، هتل ها و اماکن عمومی برای خدمات دهی مناسب به مشتری استفاده می شوند. زیرا در این مکان ها ترافیک عبور و مرور بالا بوده و درها دائماً مجبور به باز و بسته شدن و استفاده زیاد هستند، بنابراین استفاده از درب اتوماتیک گزینه بسیار مطمئن و مناسبی است.  درب های ورودی شیشه ای اتوماتیک دارای ظاهری زیبا با تنوعی بسیار بالا هستند. 

بیشتر درهای ورودی تمام شیشه ای خود را می توانید با به کار بردن شیشه های رنگی زیبا کنید و یا حتی می توانید آرم شرکت خود را در صفحه درهای ورودی شیشه ای ، حک کنید که کاملا منحصر به فرد شوند.

 

 

 

-۰۸

درب اتوماتیک شیشه ای با ضخامت کم مناسبی برای هر مکان

در مواردی که زیبایی در ورودی بخصوص در ورودی های شیشه سکوریت در ساختمانهای مدرن از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، این نوع درب کشویی انتخاب کاملی است. سیستم های درب کشویی اکثرا بسیار باریک هستند و مکان بسیار کمی را اشغال می کنند. با وجود این باریکی، قاب های درب کاملاً نیرومند بوده و درهای کشویی بزرگ و سنگین را به حرکت در می آورند. با ضخامت فقط 100 میلی متر و سیستم باز و بسته شدن کاملا بی صدا، یک درب کشویی اتوماتیک بسیار خاص می باشد.

 

استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای از چه مزایایی برخوردار است؟

درب های اتوماتیک نه تنها راحتی کاربران را فراهم می کنند بلکه مزایای مختلفی از جمله صرفه جویی در انرژی، امنیت و بهداشت را نیز به همراه دارند. از آنجا که درب های اتوماتیک بدون استفاده از دست قابل باز شدن هستند، حتی با چمدان در هر دو دست و یا حمل گاری به راحتی می توان از آن عبور کرد و نیازی نیست معطل شویم. درب های اتوماتیک شیشه ای بدون در نظر گرفتن سن و توانایی های جسمی، به مشتریان اجازه می دهند تا به راحتی از طریق آن ورود و خروج داشته باشند بنابراین قشر خاصی از افراد را شامل نمی شوند. درب های اتوماتیک برای توالت های چند منظوره در اماکن عمومی نیز بسیار توصیه می شوند. درب های اتوماتیک به طور موثر به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند و هزینه های گرمایش و سرمایش سالانه را  نیز به شدت کاهش می دهند. آن ها همچنین مکان را از تهویه مطبوع برخوردار می سازند و از ورود هوای آلوده و گرد و غبار به داخل جلوگیری می کنند. عملکرد خودکار درب های اتوماتیک راه حل بهینه ای برای بیمارستان ها و کارخانه های تولید مواد غذایی است که در آنها بهداشت بسیار ضروری است. 

 

درب های شیشه ای اتوماتیک دارای سنسورهای ایمنی مختلفی هستند

می توان از سنسورها برای تشخیص موانع در مسیر بسته شدن درب ها استفاده کرد. ساده ترین سنسور متشکل از یک پرتو نوری است که در سراسر ورودی شیشه قرار دارد. وقتی پرتو نور توسط مانعی شکسته شود، سیستم ایمنی از بسته شدن درب جلوگیری می کند. از سنسورهای ایمنی مادون قرمز و رادار نیز معمولاً برای این کاراستفاده می شود. سنسورهای دیگری مانند موتورهای حسگر مقاومت را می توان برای معکوس کردن عمل بسته شدن درب پس از برخورد با مانع استفاده کرد.

 

ایجاد امنیت توسط درب های اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن منظم

درب های اتوماتیک وقتی به طور منظم نصب و بازرسی می شوند، محیطی امن و راحت را برای همه فراهم می کنند. با داشتن یک درب اتوماتیک، می توانید اطمینان داشته باشید که درب شما به درستی بسته شده است. زیرا درب های اتوماتیک فقط در صورت فعال شدن باز می شوند و به طور خودکار بسته می شوند و این اطمینان همواره برای ما وجود دارد که در باز نمی ماند. بنابراین از دارایی های شما در برابر مزاحمت سایرین محافظت می کند. همچنین می توان با کمک یک کد از داخل ملک یا یک کنترل از راه دور از خارج، به کنترل کردن درب اتوماتیک دسترسی پیدا کرد. این بدان معنی است که برای جلوگیری از ورود سارقان به محل کار شما نیازی به قفل اضافی یا سیستم امنیتی ندارید. علاوه بر این، درب های اتوماتیک مطابق با بالاترین استانداردها برای کیفیت و ایمنی ساخته می شوند.

hj

با پرداخت چه مبلغی می توان درب اتوماتیک شیشه ای خریداری کرد؟

قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای با توجه به نوع و جنس و رنگ شیشه به کار رفته در آن و همچنین با توجه به مدلی که سفارش می دهید و ابعاد آن می تواند بسیار متغیر باشد. قطعاً در مقایسه با درب های عادی، درب اتوماتیک به دلیل وجود بسیاری از ویژگی هایی که کارآیی آن را به صورت اتوماتیک انجام می دهد، تهیه درب اتوماتیک می تواند هزینه بالایی دارد. علاوه بر این ، در مورد تعمیرات نیز، آنها در مقایسه با درهای سنتی نسبتاً گران ترند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها