پارتیشن شیشه ای اداری؛ زیبایی در عین کارامدی

پارتیشن شیشه ای اداری، حمام شیشه ای، درب اتوماتیک شیشه ای و تراس شیشه ای این روزها طرفداران بی شماری دارد.

پارتیشن شیشه ای اداری؛ زیبایی در عین کارامدی

سال‌هاست که در دنیا از شیشه برای کاربردهای مختلفی در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. شیشه سکوریت در مقیاس ضخامت، در ضخامت های یکسان با شیشه های ساده در برابر شکستگی مقاومت بیشتری را دارا می باشند؛ به طوری که به راحتی می توان بیان نمود که مقاومت مکانیکی آن 5 برابر است، در صورتی که شیشه بشکند برخلاف شیشه های ساده شیشه سکوریت به قطعات کوچک با لبه های صیقلی تبدیل می شوند که قدرت برش ندارند و این خود مزیت بزرگی در کاهش صدمات وارده در هنگام شکستن شیشه است.

امروزه استفاده از انواع مختلف شیشه در ساخت پارتیشن شیشه اداری حمام شیشه ای، درب اتوماتیک شیشه ای یا شیشه بالکن و تراس شیشه ای ساختمان ها برای نمای بهتر استفاده می شود. اغلب افراد تصور می‌کنند که تنها برای درب و پنجره‌ها از شیشه استفاده می‌شود، اما اینطور نیست، امروزه استفاده از شیشه رکن اساسی ساختمان حساب می شود.

 

پارتیشن شیشه ای اداری

شاید این گونه به نظر برسد که استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری فقط به منظور استفاده حداکثر از نور طبیعی، دید و ارتباط صورت می گیرد، درحالی که این قابلیت از پارتیشن های اداری، تنها کاربرد این محصول نبوده و شیشه از دیرباز در سازه های مختلف معماری مورد توجه و در گونه ها، اشکال و قابلیت های مختلف به کار گرفته می شده است.

از مزایای داشتن پارتیشن شیشه ای اداری  دراماکن تجاری می توان به صرفه اقتصادی بالای این محصول، با توجه به‌سرعت بالای نصب آن و فضاسازی بهینه محیط اشاره نمود.

پارتیشن شیشه ای به عنوان جدا کننده فضا، به وسیله متریال مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که مناسب ترین و پرکاربرد ترین آن پارتیشن با شیشه سکوریت می باشد که به دلیل خاصیت و مزایای ویژه خود، امروزه مورد استفاده بسیاری قرار گرفته که استفاده آن در پارتیشن شیشه ای اداری  نمونه ای از کاربرد های آن می باشد.

با استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری می توان محیطی زیبا، تمیز و شفاف داشت. هنگامی که در حال برنامه ریزی برای طراحی فضای اداری خود هستید، پارتیشن شیشه ای اداری می تواند به عنوان یک جزء حیاتی، تاثیر بسزایی در چشم انداز فضا داشته باشد.

یکی دیگر از جاهایی که در ساختمان های امروزی از شیشه استفاده می کنند حمام است. شیشه یکی از مهم‌ترین و زیباترین مواد در فضاسازی  محسوب می‌شود. با به وجود آمدن کابین دوش های شیشه ای، می‌توانیم با کمترین فضای ممکن یک فضای شیک و مدرن را با استفاده از شیشه حمام داشته باشیم.

شیشه حمام با طرح‌ها و قیمت‌های متنوعی که دارد، حس جدیدی از زیبایی و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توان برای هر فضایی با هر ساختار و مقیاسی، گزینه‌ای مناسب از شیشه حمام را با هزینه‌ای معقولانه فراهم نمود.

 

حمام شیشه‌ای را می‌توان به دو نوع تقسیم و تعریف کرد: دور دوشی: فضایی اتاق مانند که معمولاً در اطراف دوش حمام نصب می‌شود تا اولاً مانع از خیس و کثیف شدن قسمت‌های دیگر فضای حمام شود و ثانیاً قسمت‌های دیگر فضای حمام را به رختکن تبدیل نماید. دور دوشی را می‌توان بر روی وان، جکوزی، زیر دوشی، سکو، لبه و کف حمام نصب نمود.

 اتاق دوش: فضایی اتاق مانند که دارای تجهیزاتی مانند دوش، وان، جکوزی، زیر دوشی و ... بوده و در فضایی غیر از حمام نصب می‌شود تا مکانی را برای استحمام به وجود آورد.

همچنین حمام شیشه ای را می‌توان به عنوان «کابین دوش اتاق خواب» که با نام «حمام مستر» نیز شناخته می‌شود، مورد استفاده قرار داد.

برای استفاده مناسب از فضای حمام و برای حفظ رعایت نکات بهداشتی بهتر است از پارتیشن شیشه  حمام استفاده شود.

استفاده از شیشه سکوریت در حمام شیشه ای باعث شده است که میزان استحکام حمام شیشه ای بالا رفته و به قول معروف ضد ضربه شود. استفاده از حمام شیشه ای باعث می شود که فضای حمام شما تبدیل به فضای دلچسپی شود تا در هنگام استحمام از آن فضا لذت ببرید.

 

image_

یکی دیگر از کابردهای شیشه سکوریت استفاده درب شیشه ای اتوماتیک است.

درب شیشه ای اتوماتیک گزینه ای بسیار عالی برای کنترل ورود و خروج افراد در ساختمان ها میباشد. بانصب یک درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی ساختمان به راحتی می توان شلوغی و ازدحام جمعیت را کنترل کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای دربی است  که بسیار راحت بازمی شود و یک ورودی بسیار آسان برای افراد معلول، جانباز و سالخورده بدون دردسراست،ایمنی بسیاری ازفروشگاه ها را با راحتی با درب شیشه ای اتوماتیک میتوان تامین کرد.

  • یکی دیگر از کاربردهای شیشه برای نمای ساختمان می توان به شیشه بالکن یا تراس شیشه ای اشاره کرد، امروزه به زیبایی نمای ساختمان بسیار توجه می شود. زیبایی نمای ساختمان موجب ایجاد حس مثبت در افراد مراجعه کننده به ساختمان می شود.استفاده از شیشه در نمای ساختمان بالاخص شیشه بالکن و تراس شیشه ای به عنوان یک مصالح جدید و مدرن رو به افزایش است.

با استفاده از تراس شیشه ای یک فضای پرکاربرد با کاربری های مختلف در یک ساختمان ایجاد می شود. نصب شیشه بالکن بسیار راحت و سریع انجام می شود. به گونه ای که برای نصب تراس شیشه ای نیاز به صرف زمان طولانی نیست. نصب این سیستم یک ایده مناسب برای افرادی که تمایل به بازسازی منازل خود در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند، می باشد. با ایجاد یک سیستم تمام شیشه ای گلخانه ای در خانه می توان اقدام به کاشت گل ها و گیاهان آپارتمانی کرد.

با تولید شیشه های مقاوم استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی دو چندان شده است. علاوه بر زیبایی، استفاده از نور طبیعی موجب همه گیر شدن استفاده از آن شده است. در شهرهای بزرگ در سراسر دنیا ساختمان ها و برج های شیشه ای بسیاری بنا می شود. استفاده از تراس شیشه ای نیز در کنار مصالح دیگر جلوه زیبایی به ساختمان می دهد. تراس شیشه ای یک ایده مناسب برای افزایش جلوه و زیبایی نما می باشد.

 

image_75

با رامادُر، هر آنچه از زیبایی در ذهن دارید را محقق کنید

شرکت رامادُر بزرگترین تولید کننده شیشه در ایران است، از این رو اهمیت ویژه ای برای کیفیت شیشه های تولیدی جهت استفاده در پروژه های خود قائل است. مجموعه رامادُر عملکردی صحیح و تضمین‌شده برای شیشه سکوریت مصرفی خود در پکیج های مختلف استفاده می کند که تأثیر بسزایی بر عملکرد صحیح و طول عمر آنها دارد. شرکت رامادُر با توانایی مشاوره، ساخت و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای اداری، حمام شیشه ای، درب اتوماتیک شیشه ای و تراس شیشه ای گزینه مناسبی برای تحقق رویای شیشه ای شماست. کافیست با مراجعه به شرکت رامادُر و بازدید از نمونه های نصب شده با خیالی آسوده پکیج مناسب پروژه خود را انتخاب نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها