فروش گوشت وارداتی شروع شد + قیمت

امراللهی مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله را با توجه به بعد مسافت، 215 تا 220 هزار تومان و قیمت گوشت گوسفندی را 247 هزار تومان اعلام کرد.

فروش گوشت وارداتی شروع شد + قیمت

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از تسنیم، مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: عرضه گوشت گرم وارداتی بجز ۴ استان، در دیگر استان‌های کشور آغاز شد.

مسعود امراللهی مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به علت آماده نبودن زیرساخت‌ها در استان‌های گیلان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و مرکزی، گوشت گرم وارداتی گوسفند و گوساله دراین استان ها عرضه نشده است اما مردم در دیگر استان ها می توانند گوشت گرم وارداتی را از فروشگاه‌های افق کورش تهیه کنند.

امراللهی افزود: در تهران علاوه بر فروشگاه‌ افق کورش، گوشت گرم وارداتی در فروشگاه های شهروند و اتکا هم عرضه شده است .

امراللهی قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله را با توجه به بعد مسافت، 215 تا 220 هزار تومان و قیمت گوشت گوسفندی را 247 هزار تومان اعلام کرد.

مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه سرما و تلاش عربستان برای تهیه دام به علت فرا رسیدن موسم حج، موجب گرانی گوشت قرمز شده است، افزود: واردات و عرضه گوشت گرم تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها