حیوان خانگی می تواند این چمن را گاز بگیرد و یا بخورد!

امروزه، حیوان خانگی به بخش جدایی ناپذیری از زندگی بسیاری از انسان ها تبدیل شده است.

حیوان خانگی می تواند این چمن را گاز بگیرد و یا بخورد!

به همین دلیل فراهم سازی مکانی مناسب برای رشد حیوانات اهمیت بسیار زیادی دارد. چمن مصنوعی یکی از مهمترین وسایلی است که به شما کمک می کند تا بتوانید فضایی زیبا و خاص را برای حیوان خانگی خود خلق کنید. اما ممکن است در این زمینه نگرانی هایی برای شما وجود داشته باشد! چمن مصنوعی کالایی است که از چمن مصنوعی فوتبالی تا چمن مصنوعی تزئینی کاربرد دارد. در همین ابتدا به شما اطمینان خاطر می دهیم که چمن مصنوعی یکی از امن ترین کالاهایی است که می تواند به حیوان شما کمک کند در محیطی زیبا رشد کند! 

حیوانات به فضای سبز نیاز دارند!

باید بدانید غریزه حیوانات این است که در محیطی سبز رشد کنند. این موضوع نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت روحی و جسمی حیوانات دارد. مبحوس کردن حیوانات در محیطی سنگی و بدون روح می تواند آنها را افسرده کرد. اما ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه می توانید محیطی سبز برای آنها به وجود آورید! پاسخ کار اینجاست: چمن مصنوعی! این چمن نیاز به نگهداری خاصی ندارد و همواره سبز است. در نتیجه، حیوان شما می تواند بدون دغدغه در این فضا بازی کند و بالا و پایین بپرد.

چمن مصنوعی آنتی باکتریال است!

شاید این نگرانی برای شما وجود داشته باشد که امکان رشد باکتری ها و آلودگی ها بر روی چمن مصنوعی وجود دارد. در همین جا به شما می گوییم این نگرانی کاملا بی مورد است. موادی که در ساخت چمن مصنوعی به کار می روند از مواد آنتی باکتریال ساخته می شوند و اجازه نمی دهند هیچ گونه باکتری و یا آلودگی بر روی سطح چمن رشد کند. چه چیزی بهتر از این که حیوان شما در چنین محیطی بازی کند!

2

چمن مصنوعی قابل خوردن است!

اگر حیوان خانگی شما، به طور مثال سگ، جثه بزرگی دارد و تمایل دارد هر چه را که می بیند، بکند و بخورد، ممکن است این نگرانی برای شما به وجود بیاید که برگ های این چمن در سیستم گوارشی حیوان هضم نمی شوند و مشکلات زیادی را برای سلامتی او به وجود می آورند. نگران نباشید! این چمن از موادی ساخته شده است که به راحتی از معده و سیستم گوارشی عبور می کند و هضم می شود. آیا این چمن برای حیوان خانگی شما مناسب نیست؟!

چمن مصنوعی انعطاف پذیر است!

اگر حیوان خانگی شما بر روی سطوح سخت بالا و پایین بپرد، ممکن است به زودی دست و پایش آسیب ببیند و یا حتی بشکند. این نگرانی سبب می شود شما اجازه ندهید حیوان خانگی را به محیط بیرون ببرید. اما باید بدانید برگ های چمن مصنوعی بسیار نرم و منعطف هستند و نیروی کوبشی را جذب می کنند و به زمین انتقال می دهند. در نتیجه، هر چقدر حیوان خانگی شما بر روی سطح چمن مصنوعی بالا و پایین بپرد آسیب نمی بیند و این موضوع بسیار مهم است.

نگهداری از چمن مصنوعی آسان است!

هیچ چیز بدتر از این نیست که در دنیای پر دغدغه امروزی دائما نگران نگهداری از چمن باشید. اگر بخواهید از چمن طبیعی برای حیوان خانگی خود استفاده کنید، دائما باید به آن رسیدگی کنید. همچنین، کودی که در این چمن به کار می رود به حیوان آسیب می رساند. اما باید بدانید که نگهداری از چمن مصنوعی نیاز به هیچ کار خاصی ندارد و شما می توانید هر چند وقت یکبار سطح آن را با آب بشویید. این امر سبب می شود گرد و خاک از روی سطح چمن برداشته شود و چمن تازه و با طراوت به نظر برسد.

3

مزایای چمن مصنوعی در یک نگاه

شاید اکنون شما تصمیم گرفته باشید که این چمن را سفارش دهید! اما می خواهید قبل از سفارش نگاهی به ویژگی های کلی این چمن داشته باشید. ویژگی های این چمن به شرح زیر هستند:

  • این چمن دشواری های نگهداری از چمن طبیعی را ندارد.
  • الیاف این چمن آنتی باکتریال هستند.
  • اگر حیوان خانگی شما این چمن را بخورد، آسیب نمی بیند.
  • این چمن بسیار منعطف است و نیروی کوبشی را به زمین انتقال می دهد.
  • این چمن مشابه به چمن طبیعی است و محیطی مشابه طبیعت را برای حیوان خانگی شما تداعی می کند.

جمع بندی

در نتیجه، بدون هیچ گونه نگرانی برای خرید و قیمت چمن مصنوعی اقدام کنید و حیوان خانگی خود را شاد نمایید. تا بدینجا تلاش کردیم تا شما را با مزایای چمن مصنوعی برای حیوان خانگی آشنا کنیم. اگر می خواهید این چمن را سفارش دهید، باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. چمنزار گروهی حرفه ای در زمینه خرید، فروش و اجرای چمن مصنوعی است. شما می توانید با مشاوره های این گروه در ارتباط باشید و بهترین گزینه را برای محیط اطراف خود سفارش دهید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها