فال روزانه سه شنبه 7 اردیبهشت 1400

فال روزانه سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 را در سایت مستقل آنلاین می خوانید.

فال روزانه سه شنبه 7 اردیبهشت 1400

فال روزانه سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 را در سایت مستقل آنلاین می خوانید.

 

 

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

برنامه هایی که برای امروز چیده اید بی گمان عشق زندگیتان را هیجان زده خواهند کرد، از این که آنها را با او در میان بگذارید خجالت نکشید. امروز روز فوق العاده ای برای عاشقی و عشق ورزی است، اما باید مواظب این باشید که زیاده روی نکنید، به ویژه مجردها باید مواظب باشند دچار توهم نشده و رفتار دوستانه کسی را به اشتباه به عنوان یک احساس عاشقانه برداشت نکنند. اگر اعضای خانواده به جانتان غر بزنند که چرا نسبت به خانه و محیط آن بی تفاوت هستید به احتمال زیاد باید حق را به آنها بدهید. محیط زندگی شما اثر مستقیمی روی حال روحیتان خواهد داشت پس آن را حداقل به خاطر خودتان هم که شده تمیز و مرتب نگه دارید. این روزها استرس شما زیاد شده اما خیلی زود تغییراتی در زندگی تان به وجود می آید که تمام آنها را از بین خواهد برد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای اطرافتان کمی مراقبه کنید. به زودی درگیر یک جابه جایی می شوید.

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما از لحاظ روحی و جسمانی در وضعیت فوق العاده ای به سر می برید و انگار یک فرشته نجات بخش به دادتان رسیده و تمام درگیری های ذهنی و سختی هایی که طی چند هفته اخیر تجربه کرده بودید را با خود برده است. تا می توانید از این احساس رهایی از نگرانی ها و سختی ها لذت ببرید. در رابطه با روابط عاطفی هم باید بگوییم که برای مجردها فرصت های هیجان انگیزی برای شروع یک رابطه جدید در راه هستند. چشم هایتان را خوب باز کرده و به دنبال آنها بگردید تا مبادا از دست بروند، همیشه چنین فرصت هایی پیش نمی آیند! متأهل ها هم حالا که از لحاظ ذهنی آرامش پیدا کرده اند بهتر است وقتشان را صرف همسر و فرزندانشان کنند. امروز هیچ کاری را بدون مشورت انجام ندهید. حتی اگر فکر می کنید که عمل شما تاثیری روی دیگران ندارد، باز هم بهتر است که نظرات خود را با دیگران مطرح کنید. در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت که قابل جبران نخواهد بود. در روابط تان با دیگران به جای بخث کردن، با گفتگو می توانید به نتایج بهتری برسید.

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

در این که شما از درست بودن کارهایی که دارید انجام می دهید مطمئن هستید هیچ شکی نیست. شما در راه رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید هیچ هراس و یا تردیدی احساس نمی کنید و همچون ناخدایی هستید که کشتی خود را در دریایی آرام و زیر آسمانی صاف و آفتابی پیش می برد. این احساس خوشایند به احتمال زیاد محصول احساس تعهدی است که این اواخر در کارتان احساس می کنید. امروز به خودتان برای موفقیت هایی که به دست آورده اید یک جایزه خیلی خوب بدهید و تا می توانید انرژی ذخیره کنید تا روز بعد را با توانی حتی بیشتر از قبل آغاز کرده و موفقیت های بیشتری را برای خود رقم بزنید. اما سعی کنید که امروز مثبت اندیش باشید. از فرصت های جدیدی که پیش پای شما قرار می گیرد اما تاکنون نادیده می گرفتید، استفاده کنید. اگر چه پیشنهادهایی که به شما می شود در نگاه اول جذاب به نظر می رسند اما بهتر است در انتخاب تصمیمات خود عجول نباشید و با فکر عمل کنید.

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

اکنون زمان آن فرا رسیده است که خلاقیت خود را به کار گرفته و بی آن که نگران این باشید که آیا استعداد کافی را دارید یا خیر،  انجام یک کار هنری و یا هر کار خلاقانه دیگری که خودتان می خواهید را آغاز کنید. تا زمانی که سعیتان را نکرده اید چطور می توانید بگویید استعداد لازم را دارید یا خیر، از همه این حرف ها که بگذریم اراده و پشتکار خیلی از داشتن استعداد مهمتر هستند و شما این ویژگی ها را دارید. امروز در زمینه روابط عاطفی خوش شانس هستید و عشق زندگیتان به احتمال خیلی زیاد یک جایی همین دور و برها منتظر شماست. اگر از عالم عشق های رویایی و افسانه ای بیرون آمده و نگاهی به اطرافتان بیندازید خواهید دید که عشق در یک قدمیتان است. نگرانی مالی تان امروز با خبری که می شنوید، از بین می رود. اگر چه تا به حال فکر می کردید که تلاش تان بیهوده است اما مطمئن باشید که در نهایت آنچه لیاقتش را دارید، به دست خواهید آورد. زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. در دوراهی گیر کرده اید که قادر به تصمیم گیری نیستید. به خودتان فرصت دهید تا از ندای قلب تان مطمئن شوید.

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز کمی نسبت به راهی که در زمینه حرفه ای در پیش گرفته اید و یا می خواهید در پیش بگیرید دچار تردید و دودلی شده اید. تمام انگیزه ای که برای ادامه این راه احساس می کرده اید ناگهان به طور عجیب و غیر منتظره ای دود شده و به هوا رفته است. یعنی چه اتفاقی می تواند افتاده باشد؟! شاید وقت آن رسیده است که خودتان را مشغول کارهایی کنید که گسترده تر بوده و چیزی بیشتر از منافع و علایق شخصیتان را در برمی گیرند و به غیر از خود شما زندگی اطرافیانتان را نیز تغییر خواهند داد. در این که شما بهترین عاشق دنیا هستید هیچ شکی نیست، اما امروز بهتر است مواظب باشید طرف مقابلتان را با عشق خفه نکنید! فردی در مسیر زندگی تان قرار میگیرد که در ابتدا حس خوبی به او ندارید اما سعی کنید که با او مهربان باشید و دلش را نشکنید زیرا در آینده پشیمان خواهید شد. یکی از اعضای خانواده شما کمکی به شما می کند که گره از کارتان می گشاید. این که در شرایط سخت استرس ندارید، خوب است اما با بیخیال بودن، اوضاع بدتر می شود.

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز مثل این که شما در ارتباط با دنیای اطرافتان گرفتار سراب و توهم شده اید. شما این طور احساس می کنید که اطرافیانتان دارند به شما دروغ می گویند و یا می خواهند چیزی را از شما مخفی کنند. اما اگر خوب نگاه کنید خواهید دید که این خود شما هستید که دارید در مورد بعضی چیزها دروغ می گویید و مخفی کاری می کنید و همین باعث شده دچار این توهم شوید که دیگران هم دارند همین کار را می کنند. چرا همه چیز را برای خودتان و بقیه اینقدر پیچیده می کنید؟ از بیان افکار و احساساتتان نترسید در غیر این صورت تمام روز خودتان و عزیزانتان را با این افکار بیهوده و بی پایه و اساس خراب خواهید کرد. اگر فکر می کنید که به تنهایی از پس مشکلات بر نمی آیید، از دیگران کمک بگیرید. با همکاری و مشورت دیگران می توانید تصمیمات بهتری بگیرید. مدتی است که می خواهید در مورد موضوعی با شریک زندگی تان گفتگو کنید اما جرات بیان آن را نداشته و ترجیح می دهید تنها باشید. امروز بهترین فرصت است که خودتان را از این شرایط خلاص کنید و حرف دلتان را بزنید.

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز محکم به پول هایتان بچسبید زیرا به دلیل نامعلومی امروز دوست دارید هر طور شده هر پولی که دم دستتان بیاید را به آتش بکشید، خواه با خریدن هدیه های گران قیمت و غیر ضروری برای دیگران باشد، خواه با قرض دادن به کسی که می دانید هرگز این پول را به شما پس نخواهد داد! شما باید راه های بهتری برای خرج کردن و یا بهتر بگوییم سرمایه گذاری پول هایتان پیدا کنید. خودتان که بهتر از هر شخص بهتری می دانید برای به دست آوردن هر ریال آن چقدر زحمت کشیده اید! لازم نیست برای نشان دادن علاقه و توجهتان به دیگران حتما برای آنها پول خرج کنید، گاهی در اختیار قرار دادن وقت و انرژیتان می تواند بیش از هر چیز دیگری نشان دهنده عشق و علاقه تان باشد. به شخصی که سعی دارد شما را در مقابل دیگران مسخره کند، تذکر دهید. سعی کنید که کمی جدی تر با او برخورد کنید تا حد و مرزهایش را بداند. این رفتار را نه تنها با این فرد خاص، بلکه با تمام اطرافیان تان داشته باشید. برای خودتان احترام قائل شوید تا دیگران هم با شما همین گونه رفتار کنند.

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز به هیچ عنوان روز خوبی برای امضای هر گونه قرارداد و یا خرید و فروش از هر نوع که به فکرتان برسد نیست. حتی اگر برای خرید یک آدامس تا سوپرمارکت سر کوچه تان هم بروید یک دنیا خرید غیر ضروری کرده و یک عالم خرج بیهوده روی دست خودتان می گذارید. پولتان را در جای امنی گذاشته و به هیچ عنوان هم به پس اندازهایی که دارید دست نزنید. حتی بحث بر سر هر معامله ای هم به شما توصیه نمی شود، هرچقدر هم که این معامله خوب به نظر برسد و فکر کنید موقعیت خوبی را دارید از دست می دهید هم به نفعتان است که بیخیال آن شوید. اگر واقعا قرار باشد شما این کار را انجام دهید فردا هم فرصت انجام آن برایتان فراهم خواهد بود. در مورد مسئله ای که ناراحت تان کرده و از سرتان بیرون نمی رود، بهتر است به جای این که وقت تان را برای پیدا کردن مقصر تلف کنید، صرف پیدا کردن راه حل آن کنید. اگر خودتان دست به کار شوید، شرایط زودتر از آنچه فکرش را کنید بر وفق مرادتان خواهد شد.

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

آیا از این که نمی توانید وضعیت فعلیتان را تغییر داده و حداقل به آن چیزی که خودتان می خواهید نزدیک کنید مطمئن هستید؟ آیا شما زندانی یک سبک زندگی هستید که به شما تحمیل شده و علاقه ای به آن ندارید و یا فقط به خاطر تجربه های گذشته چنین طرز تفکری در شما ایجاد شده و حتی کوچک ترین تلاشی برای تغییر آن نمی کنید؟ دیگران شما را تشویق به پذیرش مسئولیت هایی کرده اند که خیلی بیشتر از حد توانتان بوده اند و شما احساس کرده اید موظف به پذیرفتن آنها هستید و حالا هم کار به اینجا کشیده شده است! از این که دیگران ناراحت شوند نترسید، هیچ اشکالی ندارد اگر گاهی چنین اتفاق بیفتد، پس خیلی راحت به آنها «نه» بگویید! به زودی به جوابی که مدت ها انتظار آن را می کشید، خواهید رسید. اما بهتر است که آن را فعلا برای دیگران بازگو نکنید. آهسته قدم برداشتن کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. در مورد پیشنهاد کاری که به شما می شود هوشیارانه عمل کنید و دستپاچه نشوید تا بهترین ها برایتان اتفاق افتد.

 

♑ فال روز متولدین دی

پیش بینی می شود که امروز برای شما یک روز عالی و دلپذیر باشد. شما می توانید با تکیه به آنچه امروز برایتان پیش می آید اعتماد به نفستان را که طی چند هفته گذشته به شدت به چالش کشیده و کاهش یافته بوده است را دوباره بازیابی کنید. شاید با به وجود آمدن این شرایط وسوسه شده و تحت تاثیر شور و هیجان ناشی از آن کارهایی انجام دهید که زیاد درست نیستند. بهتر است زیاده روی نکنید و چند روزی صبر کنید تا این حالت روحیتان به وضعیت تعادل و ثبات رسیده و بتوانید نگرش دقیق تری داشته و تصمیمات بهتری بگیرید. فعلا از شور و نشاطی که به دست آورده اید استفاده کرده و از روزتان لذت ببرید. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما خواهد بود. خوش بین باشید و اولین قدم های خود را محکم بردارید. اگر نمی خواهید در جمع دوستانه یا خانوادگی دلتان بشکند، در بحثی که به شما ربطی ندارد، وارد نشوید.

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز ممکن است در ارتباط برقرار کردن با دیگران و درک حرف ها و احساسات آنها با مشکلاتی روبرو باشید. انگار یک چیزی مانع شما شده و نمی گذارد آن طوری که باید با آنها در ارتباط باشید. تعجبی ندارد اگر با چنین احساس ناخوشایندی در پایان روز دلتان بخواهد به یک جای دور بروید، یک جایی که هیچ کسی شما را نشناسد و بتوانید همه این احساسات نه چندان خوشایند را فراموش کنید. جایی که بعد از چند روز پرفشار و خسته کننده بتوانید همه مسئولیت ها و کارهای این دنیا را فراموش کرده و راحت باشید. فعلا زمان کافی برای رفتن به جایی دور دست را در اختیار ندارید، اما می توانید از آخر هفته پیش رو برای تنوع بخشیدن به حال و هوایتان بهره ببرید. بین شما و شریک زندگی تان دوری افتاده. حرفی را می خواهید به او بزنید اما قدرت بیان اش را ندارید، سعی کنید که امروز فرصتی را برای حرف زدن با او فراهم کنید. برای رسیدن به نیت تان باید ثابت قدم باشید و پا پس نکشید. اگر همین روند را ادامه دهید، در نهایت به خواسته دلتان خواهید رسید.

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما پر انرژی و بشاش هستید و صورتتان از شادی می درخشد. این تغییر در حال و هوایتان بعد از چند هفته سخت و دلگیر برای شما واقعاً خوشایند است. بالاخره برایتان مشخص شده است که تصمیماتی که گرفته بودید بهترین انتخابی بوده اند که می توانستید بکنید. شاید حتی اتفاقی خیلی بهتر از اینها برایتان پیش آمده باشد و فهمیده باشید که بعد از مدت ها بالاخره عاشق شده اید! در هر صورت این اتفاق های خوب باعث شده اند خیلی بهتر و راحت تر از همیشه با دیگران ارتباط برقرار کرده و شادی و انرژی مثبتی که در وجود خود احساس می کنید را با آنها هم شریک شوید. تقسیم کردن شادی هایتان با دیگران نه تنها چیزی از آنها کم نمی کند بلکه باعث بیشتر شدن آنها خواهد شد! اخیرا زاویه دید خود را نسبت به رابطه عاطفی تان تغییر داده اید، حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری به آن نگاه و بر آینده تان تمرکز کنید. سعی می کنید همه چیز طبق برنامه پیش رود اما کمی در زمان بندی دچار مشکل خواهید شید. نگران نشوید زیرا هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها