زنان متولد آبان ماه چه ویژگی و خصوصیاتی دارند؟

در این مطلب خواندنی ما قصد داریم تا به ذکر خصوصیات و ویژگی های زنان متولد آبان ماه پرداخته و شما را با درونیات آنها آشنا سازد تا در روابطتان با آنها دچار مشکل نشوید.

زنان متولد آبان ماه چه ویژگی و خصوصیاتی دارند؟

برای عده ای از افراد فال گرفتن و طالع بینی یکی از سرگرمی های جذاب به شمار می رود اما برای بعضی دیگر هیچ اهمیتی ندارد. اکثر افراد معتقدند که ویژگی های متولدین ماه های یکسان شباهت زیادی به هم دیگر دارند و قضاوت هایشان در مورد اخلاقیات انسان ها نیز بر این اساس شکل می گیرد ولی بایستی به این نکته توجه کرد که این موضوع دغدغه بسیاری از افراد جامعه است و علاقه مند به دانستن خصوصیات متولدین ماه های مختلف هستند.

 

نماد-آبان

عقرب نماد ماه آبان

 


بیشتر بخوانید : فال روزانه سه شنبه 6 آبان


 

خصوصیات اخلاقی و طالع زن آبان ماهی

فعالیت و تکاپوی زن متولد آبان ماه یکی از ویژگی های بسیار بارز او است شخصیتی قوی و مستحکم دارد و دارای غرور و اعتماد به نفس  و جذابیت خاصی است. شاید برای لحظه ای زود جوش بیاورد و لحن تندی داشته باشد اما باید بدانید در این مواقع بهتر است تنهایش بگذارید تا آرام شود چراکه نیت خاصی از آن گفته هایش نداشته و قلب پاکی دارد.

زن آبان ماهی مهارت خاصی در آشپزی دارد و به یک کد بانوی شایسته معروف است او مادری بسیار مهربان برای فرزندانش است هرچند غضب های آنی و خشم در بعضی مواقع از او سر می زند ولی عواطف و احساسات خود را به راحتی می تواند کنترل کند چرا که در وجودش نیروی عظیمی نهفته شده است.

چنانچه ظرفیتش تمام شود و رنج و عذاب در کل وجودش لبریز شود همان نیروی عظیم ازباب منفی شروع به کار می کند و زن آبان ماهی را تبدیل به یک آدم بی حوصله ، بد اخلاق و تند خو می کند و جنگ روانی بسیار شدیدی بر علیه شما به راه می افتد.

 

زنان آبان ماهی

آرامشی که در وجود یک زن آبان ماهی هست شما را حتماً جادو می کند تا جایی که امکان دارد باعث سرگردانی و آزار تان شود. زمان بسیار زیادی لازم است تا بفهمید او چه موجودی است.

بیشتر این زن ها فریبا و وسوسه انگیز می باشند حتی وقتی که سکوت اختیار می کنند چشم هایشان با صدای رسا با شما حرف می زند به قدری جذاب هستند که همه دوستان به دورش آن جمع می شود و گرفتار انرژی مرموز و مبهم او می شوند.

در حقیقت همه عناصر وجودی زن آبان ماهی سرشار از عشق است. این زن ها به همه موضوعات احساساتی عکس العمل نشان می دهند و به قدری وفادار و صادق هستند که در قبال کسی که عاشقش هستند مسئولیت و تعهد خاصی دارند تلاشتان این باشد که به یکی از این دخترها چیره شوید تا ملاحظه کنید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند.

 

christian-girl-autumn-meme

احساسات زنان

یادتان باشد که در برابر زن آبان ماهی پای خود را از گلیم تان دراز نکنید چرا که به زودی پشیمان می شوید هرگز این افکار را که می توانید به او خیانت کنید در سر پرورش ندهید چرا که او زیرکانه متوجه هر رفتار شما می شود چنانچه با او درگیر شدید برایش فراموش کردن غیر ممکن است و شاید هرگز شما را نبخشد و حتی شاید تا 80 سالگی این اتفاق در ذهنش بماند.

از نشانه های دیگر متولدین آب و ماهی انتقام جویی ، حسادت و کینه توزی است حواستان باشد این افراد را غضبناک و خشمگین نکنید.

زن آبان ماهی زمانی که مادر می شود همچون ماده ببری که برای حفاظت از بچه هایش با چنگ و دندان می جنگد می تواند بسیار توانمند رفتار کرده و لحظه ای اجازه نمیدهد فرزندانش از او دور شوند. از دیدگاه زنان آبان ماهی فلسفه و رسالت زندگی این است که چنانچه خداوند دری را از روی حکمت ببندد ، در دیگری را نیز از روی رحمت می گشاید.

چنانچه انتخابتان یک دختر مثبت آبان ماهی باشد روزهای بسیار خوبی در انتظارتان است چرا که استواری غیر منتظره ای را به زندگی شما می بخشد هر چند که دوست شما باشد و یا شریک زندگی تان.

 

ویژگی های بارز زنان آبان ماهی (ماه عقرب)

چنانچه اشاره کرده ایم جذابیت زنان آبان ماهی کمتر از جذابیت مردان نیست و در وجود آنها خصوصیت هایی است که همه مردان را به سویشان جذب می کند بنابراین چنانچه به زن آبان ماهی علاقه مند هستید و یا قصد ازدواج با او را دارید برای اینکه شخصیت مغرور او را شیفته خود کنید بایستی به او احترام بگذارید در اینجا به تشریح یک سری از خصوصیت های بارز این زن ها پرداخته ایم.

 

1. غرور

هم زنان و هم مردان آبان ماهی غرور خاصی دارند. دقت و احتیاط یکی از خصوصیت های ویژه زن آبان ماهی است او همچنین بسیار حساس به غرورش می باشد و در برابر معشوقش و دوستانش بسیار صبور است ولی با تمام تواضعی که دارد خود را نسبت به دیگران برتر دانسته و در حقیقت خودپسند است.

 

2. دشمنی

این زن علاقه زیادی به دوستانش داشته و از کمک کردن به آنها لذت می برند اما در مواردی که کمک مالی وسط باشد نمی تواند قدمی جلو بگذارد و در هیچ موردی به غیر از پول از کمک کردن دریغ نمی کند. ساعت ها برای دوستانش تلاش می کند ولی همانطور که حس حسادت جویی در وجودش است باعث می شود با کوچکترین اتفاق از آن ها دلسرد شود.

3. حسادت

حسودترین انسان 12 ماه سال زن متولد آبان میباشد این زن کم و بیش به هرچیزی حسادت می ورزد چرا که خود را برتر از همه میداند و برخلاف اینکه علاقه بسیاری به دوستانش دارد به تمامی چیزهایی که آنها دارند حسودی می کند و ناگفته نماند سعی دارد با انسانهای برتر در اجتماع رفاقت داشته باشد.

با وجود این که به دوست های موفقش افتخار می کند ولی از طرف دیگر نیز به طور پنهانی به آنها حسادت می ورزد و چنانچه نتواند خود را به شرایط آنها برساند بسیار دچار عذاب ، سردرگمی و ویرانی می شود.

گاهی نیز پیش می آید که نتواند خود را کنترل کند و دوستان مورد علاقه خود را آزار دهد و عین عقرب آنها را نیش میزند اما هر چه سریعتر از کارش پشیمان می شود.

 

4. عشق

اهمیت عشق کمتر از پول برای یک زن آبان ماهی نیست و ممکن است خیلی مواقع مهمتر نیز باشد. زن آبان ماهی خیلی کم پیش آمده است که وابسته و دلبسته مرد بی پول شود و برایش و کاری کند.

ولی ممکن است هم کار کند و هم به مرد برسد. چنانچه مرد مورد علاقه زن آبان ماهی باشید برای کمک به شما از هیچ کاری دریغ نمی کند ولی این مرد بایستی به عشق آشنا بوده و با شخصیت باشد.

حتی به خاطر مردی که عاشقش است بی پولی را می تواند تحمل کند و چنانچه مورد حمایت او قرار بگیرید مطمئن باشید که در زندگیتان پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت چرا که او به این مسئله واقف است که به موقع و در شرایط مناسب شما پول کافی به دست می آورید و تمام خواسته هایش را برآورده می کنید در نهایت به او اطمینان مادی می دهید.

 

عشق زنان آبان ماهی

چنانچه عاشق شما باشد برای این که خوشحال شوید هر کاری که از او بر بیاید برای تان انجام می دهد زن آبان ماهی همیشه خواهان این است که شما تنها برای او باشید و ذره ای به زن دیگر یا ستایش از زن دیگر نپردازید چرا که باعث ویرانی و دیوانگی او میشود. او در زمانی که عاشق است تغییر چشم گیری می کند و همه مسائل را با مرد مورد علاقه اش در میان گذاشته و نسبت به او صادق ، بخشنده ، خوش نیت و مشفق می باشد.

 

5. خیانت

خیانت کردن به زن متولد آبان ماه کار آسانی نیست و کمتر کسی توانسته این کار را انجام دهد اگر زن آبان ماهی مردی را دوست داشته باشد فداکاری ها و دلبستگی هایش واقعی است.

ولی چنانچه علاقه بسیار شدیدی به او دارید کنترل تمام رفتارهایش و تلاش برای مشکوک نشدن او موقعی که نگاهی به اطراف می اندازید به مرور برایتان خسته کننده می شود.

 

6. یا همه یا هیچ

دیدگاه و طرز نگاه زن آبان ماهی متفاوت تر از دیگران به زندگی است طرز تفکر او «یا همه ، یا هیچ» است به دست آوردن مقدار کمی از چیزی برای او اهمیتی ندارد یا به طور کامل به آن دست می یابد و یا کاملاً از آن دوری می کند و این طرز تفکرش در دوستی ها و کار و عشق محرز می شود.

جسور بودن ویژگی بارز این زن می باشد زن آبان ماهی جسورتر از مرد آبان ماهی است و می توان گفت هیچ ترسی از هیچ چیزی ندارد. چنانچه عاشق شود و تعادل را از دست دهد و احساس شکست کند شاید کمی بترسد.

ولی در موارد دیگر راحت است مهمترین چیزی که در زندگی زنان آبان ماهی وجود دارد عشق می باشد این زن اگر عاشق شود به هر کاری دست می زنند چرا که شجاعت و جسارت از مشخصه های او می باشد.

هر دیوانگی را برای رسیدن به معشوقش از خود نشان می دهد و چنانچه مرد مورد علاقه اش را خانواده اش نپسندد عصیان می کند و چنانچه چاره ای نداشته باشد با او پا به فرار می گذارد.

 

7. انسان دسیسه کار و حقه باز

زن آبان ماهی با به کار بردن هوش و ذکاوت خود دسیسه ها و حقه های زیادی می زند مخصوصاً زمانی که درگیری و دعوا بین دوستانش بالا گرفته و آن موقع است که کنجکاوی اش گل می کند.

 

8. مطابقت با اجتماع

در برابر تعداد کم زنان حقه باز ، زنان موفق  اجتماعی آبان ماهی نیز وجود دارند که هم در جامعه و هم در کار به موفقیت رسیدند چرا که با کنکاش و بررسی های دقیق اطرافشان چیزهای زیادی را دیده و حدس می زنند.

 

9. دلبستگی به خانه

علاقه این زن به فرزندانش بسیار آشکار است ولی چیزی که مهمتر از هر چیزی در زندگی زنان با ماهی است شوهرش می باشد حتی چنانچه به خاطر پول با مردی ازدواج کند باز هم به او احترام می گذارد. چرا که مرد کاری است و راه کسب و نگه داری آن را بلد است.

 

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها