توئیت مهناز افشار:

تا اطلاع ثانوی خدانگهدار/ تصمیم گرفته ام صدای هیچ دردی در جامعه نباشم

مهناز افشار با انتشار مطلبی در توئیتر در مقابل حواشی چند وقت اخیر خود در فضای مجازی یک قدم به عقب رفت و نوشت تا اطلاع ثانوی خدانگهدار.

تا اطلاع ثانوی خدانگهدار/ تصمیم گرفته ام صدای هیچ دردی در جامعه نباشم

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: مهناز افشار هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است که در چند ماه اخیر درگیر حواشی بسیار شده است، در توئیتی اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی خدانگهدار.

بعد از اینکه چند ماه پیش مهناز افشار با نشر یک توئیت اشتباه و کشته شدن یک طلبه مازندرانی توسط اراذل و اوباش درگیر حواشی بسیاری شد، کابران شبکه‌های اجتماعی دیگر نسبت به صحبت‌های این بازیگر واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دادند.

چندی پیش بود که وقتی یک ویدئو قدیمی از پگاه آهنگرانی در فضای مجازی پخش شد، باز هم مهناز افشار در تله شبکه‌های اجتماعی افتاد و با توئیتی دو پهلو به مضمون "پگاه عزیز، پیغامت را همه شنیدن، امیدوارم هرچه زودتر حکم ممنوع الخروجی‌ات لغو شد" به صحبت‌های سال‌های دور پگاه آهنگرانی واکنش نشان داد.

اما این داستان به همین‌جا ختم نشد، مادر پگاه آهنگرانی، منیژه حکمت کارگردان سینما در واکنش به صحبت‌های افشار در خصوص دخترش نوشت: «مهناز جان قصد جواب نداشتم ولی پگاه گفت این پیغام رو بهت بدم، اول اینکه این مصاحبه برای دو سال و اندی پیش است، پس نه به ممنوع‌الخروجی من ربط دارد و نه به خاطر عافیت طلبی است و به غلط این شائبه را جا نیندازید که پگاه عافیت طلب یا به هر طریقی به دنبال رفع ممنوع‌الخروجی بود.»

اشتباه مجدد مهناز افشار باز هم کاربران شبکه‌های اجتماعی را به واکنش وا داشت و بسیاری در توئیتر اظهار داشتند که مهناز افشار به دلیل اینکه توسط این کاربران نقد شده‌، آنها را بلاک کرده است.

این جریان باعث شد تا موج اظهار نظرهای سلبریتی‌ها زیر تیغ نقد منتقدان اهالی رسانه و هنر قرار بگیرد و رفتار و صحبت‌های آن در جامعه با کشورهای دیگر مقایسه شود.

اما افشار تاب نیاورد و چند ساعت پیش در توئیتر نوشت: "می‌خواهم صدای هیچ دردی از جامعه و انسانی نباشم و فقط به خود و زندگی‌ام برسم. مثل خیلی‌ها! تا اطلاع ثانوی خدانگهدار. و منو ببخشید که باید اعتراف کنم خسته شدم. دم رفقای خوبی که پیدا کردم گرم و همچنان دوستشون دارم و دم اونایی که هرچه خواستند گفتند هم گرم. اینو بدونید که گاهی باید خودت نباشی و مثل بقیه بشی شاید بیشتر قدرت رو بدونند."

بیشتر کاربران این عقب گرد او را درست تلقی کردند و آن را حرکتی رو به عقب برای فرار از مجازات و بیکاری دانستند. این درحالی است که مهناز افشار در حال حاضر دو فیلم "شاه‌کش" و "قسم" را به روی پرده سینما دارد.

باید دید که این خداحافظی از فضای مجازی چه مدت برای مهناز افشار واقعی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها