آنجه برای خود دوست داری برای دیگران دوست بدار

آقایان و مدیران مسئول! پدر سحر خدایاری را جلو نفرستید که از اسرار فرزند مظلومش سخن بگوید تا شما پیروزمندانه برای افکار جریحه دار شده بخشی از جامعه دست به توجیه بزنید.

حمید اولیائی

حادثه ناگوار خودکشی یا اقدام به خودکشی در سال‌های گذشته برای برخی از فرزندان و بستگان مقامات عالیه جمهوری اسلامی وجود داشته است و نوعاً هم پدر داغدار و اعضای خانواده و دوستان متوفی بهترین مراسم را برای عزیز از دست رفته شان برگزار می‌کنند، از حواشی قضیه می‌گریزند و انصافاً حق پدری را به جای می‌آورند که باید هم همینگونه باشد. حسن روحانی و محسن رضایی دو نفر از مقاماتی هستند که پسرانشان بدین نحو از دنیا رفتند و چون نامزد ریاست جمهوری بودند متأسفانه برخی از جریان‌های رقیب از این قضیه برای منکوب کردن آنها به عنوان نقطه ضعف بهره بردند ولی هرگز حاضر نشدند اسرار خانوادگی فرزندانشان را جار بزنند. نگارنده مطلب چند سال پیش در مراسم ختم دختر آقای نژاد باقریان نماینده اصلاح طلب کازرون در مجالس سوم و ششم حضور داشت و ناظر بود چگونه انقلابی‌ترین و رادیکال‌ترین مقامات دهه شصت در این مراسم شرکت کرده بودند و یاد این دختر را گرامی می‌داشتند.
آقایان و مدیران مسئول! برای بقیه جامعه هم همین را بخواهید. پدر سحر خدایاری را جلو نفرستید که از اسرار فرزند مظلومش سخن بگوید تا شما پیروزمندانه برای افکار جریحه دار شده بخشی از جامعه دست به توجیه بزنید. حضرت علی (ع) خطاب به فرزندش امام حسن (ع) فرمود: ...آنچه را که برای خود دوست می‌داری برای دیگران نیز دوست بدار، و آنچه را برای خود نمی پسندی، برای دیگران مپسند؛ ستم روا مدار، آن گونه که دوست نداری به تو ستم شود...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها