۹۸ درصد بدن این مرد با مو پوشیده شده است

لری گومز پرموترین مرد جهان است که ۹۸ درصد بدنش، پوشیده از گوله های کرکی موی تیره است که به او لقب «مرد گرگ نما» را داده.

۹۸ درصد بدن این مرد با مو پوشیده شده است

او با یک بیماری خیلی نادر به نام هیپرتریکوزیس به دنیا آمده است که باعث رشد بیش از حد مو می‌شود. حتی صورت او در یک پوشش ضخیم مو، پنهان شده است. بعضی از اعضای خانواده او نیز این اختلال ژنتیکی معروف «سندرم گرگ نما» را دارند. در حال حاضر کمتر از ۱۰۰ نفر در سراسر جهان درگیر این سندرم مبتلا هستند.

لری که اهل سن برناردینو، کالیفرنیا است، علیرغم سال‌ها تمسخر، بالاخره یاد گرفته است که عاشق پوستش باشد. او که قبلا بازیگر سیرک بوده است، اکنون می گوید پذیرفتن خودش به عنوان پرموترین مرد جهان به او احساس خاص بودن می دهد. او می گوید که افراد زیادی در جهان این عارضه را ندارند؛ حدود شش یا هشت نفر هستند و لری پرموترین آنها است. او معتقد است پرموترین مرد جهان بودن علاوه بر اینکه او را خاص می کند، باعث معروف شدن او هم می شود.

اما احساس خوب لری به خودش باعث نمی شود که واکنش مردم و سوال های عجیبشان تغییر کند. مردم اغلب از او می پرسند که آیا او خارش دارد یا نه. لری می گوید او با بقیه فرقی نمی کند و زندگی عادی ای دارد. خیلی ها درباره مادرزادی بودن شرایطش از او سوال دارند و برخی سوال عجیب تری می پرسند : «آیا می تونی با این شرایط زندگی کنی؟» پاسخ لری به آنها این است که راه دیگری سراغ ندارد غیر از اینکه با وجود این تفاوت، زندگی خود را ادامه دهد.

ظاهر متفاوت او، همسرش آلیسیا مارتینز را که در سال ۲۰۱۱ هنگام جستجوی آپارتمان با او ملاقات کرد، نترساند. لری امیدوار است  داستان او و شرایطش برای افرادی که با بدن خود احساس راحتی نمی کنند، الهام بخش باشد. او در کانال یوتیوب خود، ماجراهای زندگی خود را به اشتراک می گذارد. سه عضو دیگر خانواده لری در پنج نسل مختلف از این عارضه رنج می بردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها