فیس‌بوک با اطلاعات نادرست مبارزه می‌کند

فیسبوک می خواهد با ارائه مجموعه جدیدی از ابزار‌های گروهی، با اطلاعات نادرست مبارزه می‌کند.

فیس‌بوک با اطلاعات نادرست مبارزه می‌کند

شرکت فیسبوک اعلام کرد که با راه اندازی مجموعه جدیدی از ابزار‌ها برای مدیران گروه ها، گام دیگری در تلاش برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست برداشته است.

این ویژگی‌های جدید نه تنها برای شناسایی اطلاعات نادرست طراحی شده‌اند، بلکه به کاهش حجم کاری مدیران و در نهایت کارآمدتر شدن مدیریت گروه‌هایشان، کمک می‌کنند.

اولین و مهم‌ترین ویژگی جدیدی که در این هفته معرفی شد، امکان رد خودکار پست‌های دریافتی حاوی اطلاعات نادرست، از طریق Admin Assist است. همچنین، عملکرد mute بهبود یافته و به suspend تغییر نام داده است، بنابراین مدیران و ناظران اکنون می‌توانند به‌طور موقت اعضای گروه را از ارسال، نظر دادن، واکنش، شرکت در یک چت گروهی، و ایجاد یا ورود به اتاقی در یک گروه، به حالت تعلیق درآورند.

برای کمک به ادمین‌ها برای مدیریت آسان‌تر گروه‌هایشان، فیسبوک ویژگی جدیدی را اضافه کرده که به آن‌ها امکان می‌دهد به طور خودکار درخواست‌های اعضا را بر اساس معیار‌های خاص تأیید یا رد کنند. همچنین، طراحی Admin Home با یک صفحه نمای کلی جدید در دسکتاپ و تلفن همراه به روز شده است.

علاوه بر این، فیسبوک اعلام کرد که پشتیبانی از کد‌های QR را اضافه کرده است که به مدیران اجازه می‌دهد از منوی اشتراک گذاری آن را دانلود یا کپی/پیست کنند و گروه‌های خود را تبلیغ کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها