عشق جدید ایلان ماسک، ناتاشا باست کیست؟

عشق جدید ایلان ماسک، ناتاشا باست کیست؟

عشق جدید ایلان ماسک، ناتاشا باست کیست؟

بالاخره مشخص شد عشق جدید ایلان ماسک چه کسی است؟

او کسی نیست جز ناتاشا باست، بازیگر ۲۷ ساله استرالیایی که در فیلم زندگینامه الویس پرسلی که به زودی روی پرده خواهد رفت، بازی کرده است. ناتاشا باست در روز پنجشنبه در حال پایین آمدن از جت شخصی ایلان ماسک در لس آنجلس دیده شده است.

به گزارش دیلی میل، او در این فیلم، نقش دیکسی لاک، دوست الویس را بازی خواهد کرد. آستین باتلر، در نقش خواننده ی محبوب و تام هنکس نیز در نقش مدیر برنامه های وی ظاهر خواهند شد. این فیلم که کارگردانی اش را باز لورمن استرالیایی به عهده داشته در ۲۴ ژوئن روی پرده خواهد رفت.

ناتاشا باست

هویت عشق ایلان ماسک توسط HollywoodLife فاش شده و این منبع مدعی شده که این دو رابطه ای انحصاری را آغاز کرده اند. این رسانه گفته که این دو چند ماه است که با هم وارد رابطه شده اند.

باست در سیدنیِ استرالیا به دنیا آمد و بزرگ شد و در سال ۲۰۱۹ برای حضور در مدرسه تئاتر راهی نیویورک شد. او در سریال های تلویزیونی متعددی حضور داشته است. بزرگ ترین نقش او تا پیش از فیلم زندگینامه الویس، نقش گلوریا دلامور در فیلم «درود بر سزار» جوئل و اتان کوئن بوده است. او همچنین در فیلم تلویزیونی «بریتنی تا ابد» ساخته ۲۰۱۷ نقش بریتنی اسپیرز را ایفا کرده است.

ناتاشا باست ۲

 

ایلان ماسک ۵۰ ساله که ارزش تقریبی اش ۲۴۵ میلیارد دلار است در حالی از هواپیما پایین می آمد که لباس تیره به تن داشت. لحظه ای بعد، این بازیگر استرالیایی از پله ها پایین آمد. باست کت بلند تیره ای به تن و بوت های سفید به پا داشت و عینک آفتابی زده بود.

جاستین همسر اول ایلان ماسک

ایلان ماسک و همسر اولش جاستین

 

سپتامبر گذشته ایلان ماسک و گرایمزِ خواننده بعد از ۳ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

   Grimes-Elon-Mus

ایلان ماسک و گرایمز

حاصل زندگی مشترک این دو، پسری یک ساله با نام X Æ A-Xii است که قرار است هر دو حضانت مشترکش را به عهده داشته باشند.

ماسک و تلولا رایلی

ایلان ماسک و تلولا رایلی

 قبل از گرایمز، ماسک از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ همسر جاستین ماسکِ نویسنده بود. حاصل زندگی مشترک این دو نفر، ۶ فرزند بود. بعد از جاستین، ماسک با تلولا رایلیِ بازیگر وارد رابطه شد. آن ها در سال ۲۰۱۰ ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۲ از هم جدا شدند. اما یک سال بعد دوباره با هم ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۶ دوباره از هم جدا شدند.

ماسک و امبر هرد

ایلان ماسک و امبر هرد

 

ماسک از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ نیز با امبر هرد رابطه داشت.

روزیاتو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها