پسری که پیشنهاد ۵۰۰۰ دلاری ایلان ماسک را رد کرد

پسر ۱۹ ساله‌ای پیشنهاد ۵۰۰۰ دلاری ایلان ماسک برای حذف صفحه ردیابی جت او را رد کرد. ایلان ماسک از «جک سویینی» خواسته بود در ازای ۵۰۰۰ دلار اکانت توییتر ردیابی جت شخصی‌اش را ببندد، ولی سویینی می‌گوید لذت این ردیابی بیشتر از این حرف‌هاست.

پسری که پیشنهاد ۵۰۰۰ دلاری ایلان ماسک را رد کرد

پسری که پیشنهاد ۵۰۰۰ دلاری ایلان ماسک را رد کرد

 

 دیجیاتو نوشت: نوجوان ۱۹ ساله‌ای به نام «جک سویینی» که از طریق یک اکانت توییتر حرکات جت شخصی ایلان ماسک را دنبال می‌کند، مدعی است که ماسک ۵ هزار دلار به او پیشنهاد داده تا این صفحه را ببندد و به او توصیه کند که چگونه می‌تواند جلوی ردیابی شدن جتش را بگیرد. با این حال، سویینی پیشنهاد ماسک را رد کرده و می‌گوید لذت ردیابی این جت خیلی بیشتر از ۵ هزار دلار است.

به گزارش خبرگزاری اینسایدر، ایلان ماسک از طریق یک پیام خصوصی که تصویر آن به این خبرگزاری نشان داده شده، از سویینی خواسته بود تا اکانت توییتر ElonJet@ را حذف کند. مدیرعامل تسلا مدعی است که این اکانت امنیت او را به خطر می‌اندازد.

سویینی ظاهرا از طریق چند بات نرم‌افزاری توانسته موقعیت جت شخصی ماسک را دنبال کند.

جت شخصی ایلان ماسک

از این رو موسس تسلا به او گفته بود: «چطور است در ازای ۵ هزار دلار این اکانت را به من بدهی و کمکم کنی دیوانه‌ها کمتر بتوانند ردم را بزنند؟»

سویینی که این پیشنهاد را کافی نمی‌دید، پاسخ داد: «قابل انجام است، اکانت و کمک من. ولی امکانش هست که پیشنهاد را به ۵۰ هزار دلار برسانید؟»

 

سویینی: لذت ردیابی جت ایلان ماسک بیشتر است

این نوجوان ۱۹ ساله به ایلان ماسک گفته بود که می‌خواهد از این مبلغ برای کمک هزینه دانشگاه و خرید یک تسلا مدل ۳ استفاده کند. او به اینسایدر گفت: «من تلاش زیادی برای این پروژه کردم و ۵ هزار دلار کافی نیست.» سویینی می‌گوید ۵ هزار دلار نمی‌تواند جایگزین لذتی شود که او از این کار می‌برد.

ماسک ابتدا در پاسخ به این پیشنهاد گفته بود درباره آن فکر می‌کند، ولی بعدا مدعی شد که منطقی نیست بابت حذف این اکانت پولی بپردازد.

 

جک سویینی حالا می‌گوید ماسک ظاهرا به بعضی از توصیه‌های فنی او عمل کرده و با کمک یک سیستم مسدودسازی، شناسه جت خود را تغییر می‌دهد تا ردیابی‌اش سخت‌تر شود.

سویینی می‌گوید زمانی که ماسک پیشنهادش را رد کرد، او تصمیم گرفت قضیه را رسانه‌ای کند. اکانت توییتر ردیابی جت ماسک از ماه ژوئن ۲۰۲۰ آغاز به کار کرد. سویینی می‌گوید او از طرفداران موسس تسلا بود، بنابراین می‌خواست بداند که ماسک کجاست و در کدام‌یک از شرکت‌هایش فعالیت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها