بسته اینترنت دهه کرامت ویژه همراه اول + نحوه فعال سازی

هدیه همراه اول به مناسبت فرارسیدن هفته کرامت قابل فعالسازی شد. این اپراتور برای تمام مشترکان خود هدیه ویژه ای شامل بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

بسته اینترنت دهه کرامت ویژه همراه اول + نحوه فعال سازی

پایگاه خبری مستقل آنلاین: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) از شنبه- ۲۲ خردادماه- تا ولادت امام رضا (ع) در سه‌شنبه -۱ تیرماه- بسته‌های اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است.

 

طرح شماره یک: سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه به مدت سه روز و به قیمت ۱۰ هزار تومان ویژه مشترکین دائمی و اعتباری

 

طرح شماره دو: ۷ گیگابایت اینترنت به مدت ۷ روز و به قیمت ۷ هزار تومان ویژه مشترکین انارستان

 

جزئیات هدایای همراه اول به مناسبت هفته کرامت

تمام مشترکان اپراتور همراه اول می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۶۷*۱۰۰* برای مشترکان دائمی و اعتباری و شماره‌گیری کد دستوری #۶۶۷۱*۱۰۰* برای مشترکان انارستانی بسته‌های مورد نظر را خریداری کنند.

این بسته‌ها از شنبه -۲۲ خردادماه- لغایت سه شنبه- ۱ تیرماه - قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم یا زمان بسته در بازه زمانی اجرای طرح امکانپذیر خواهد بود.

برای مشترکان انارستان اعتبار این بسته سه روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

برای مشترکان دائمی و اعتباری امکان فعال سازی همزمان این بسته با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت وجود دارد ولی مشترک نمی‌تواند این بسته را همزمان با بسته ترکیبی دیگری فعال کند.

برای مشترکان انارستان امکان فعال سازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی انارستان وجود دارد.

این بسته‌ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارند.

قیمت بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری و انارستانی‌ها در زمان فعال سازی بسته ۹ درصد مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می‌گردد و برای مشترکان دائمی قیمت بسته به علاوه ۹ درصد مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها