شوخی زشت داماد با عروس وسط عروسی ! + عکس

در یک عروسی در نیویورک آمریکا، هنگام بریدن کیک داماد با شوخی عجیب خود باعث شوکه شدن مهمان ها شد.

شوخی زشت داماد با عروس وسط عروسی ! + عکس

شب عروسی یکی از به یاد مادنی ترین و زیباترین شب ها برای همه ی زوجین است اما چطور می توانیم این شب را به یاد ماندنی تر کنیم ؟با یک سورپرایز فوق العاده یا ایده ای متفاوت که در ذهن همه میهمانان و عروس و داماد باقی بماند ؟ شاید هم یک کتک کاری ؟ چیزی که در این بخش از سرگرمی می خوانیم کمی عجیب است ولی پایان خوشش ماجرای به یاد ماندنی را رقم زد.

کتک-کاری-عروس-و-داماد

آیا تا به حال شاهد دعوای عروس و داماد در جشن عروسی بوده اید ؟

در یک مراسم عروسی مثل تمام مراسم های ازدواج در دنیا عروس و داماد برای بریدن کیک و سرو آن در میان میهمانان ایستاده بودند ؛ عروس پس از اینکه کیک را به طور رمانتیکی برش داد تکه ای از آن را دهان داماد و متقابلا داماد دهان عروس قرار داد اما یک دفعه اتفاقی رخ داد که همه میهمانان شوکه شدند ، اتفاقی شبیه کتک کاری شدید از پیش برنامه ریزی شده.

کتک-زدن-عروس

مهمان ها از لحظات شاد برش کیک عروسی فیلم می گرفتند که ناگهان داماد هنگامی که تکه کیک را دهان عروس قرار می داد ناگهان عروس را به عقب هل داد عروس هم که آماده چنین عملی نبود روی زمین و زیر پای مهمانان افتاد.

برای لحظاتی همه شوکه بودند ؛ نمیدانستند باید بخندند یا از اینکه دعوایی به پا شود و عروس کار داماد را تلافی کرده کتک کاری شود نگران باشند ؛ ولی یک سوال ، شما اگر جای این عروس بودید چه واکنشی را نشان می دادید ؟ مستقیم به دفتر طلاق می رفتید یا رفتار او را شوخی تلقی می کردید و همه چیز را با خوشی ادامه می دادید؟

در این لحظه داماد به طرف عروس رفت و او را بلند کرد ؛ این عروس مهربان و با گذشت گزینه ی دوم را انتخاب کرد و با گذشت این شب را به یادماندنی تر کرد .

نامی از این عروس و داماد برده نشده اما در توضیحات آمده است که جشن آنها در نیویورک آمریکا برگزار شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها