سریال نوروزی شبکه سه مشخص شد + جزئیات

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه از فضای متفاوت سریال نوروزی امسال این شبکه با نام موقت "لوتی" خبر داد که یک سریال امنیتی جاسوسی است.

سریال نوروزی شبکه سه مشخص شد + جزئیات

سریال‌های نوروزی تلویزیون با اعلامِ قطعی مجموعه تلویزیونی شبکه سه مشخص شدند. سریال "نون.خ" از شبکه یک، سریال "همبازی" شبکه دو، سریال "نوروز رنگی" شبکه پنج و حالا "لوتی" هم سریال نوروزی شبکه سه سیما شد.

مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره سریال‌های نوروزی شبکه سه گفت: با توجه به اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای که در اواخر سال گذشته و از زمان شیوع ویروس کرونا در مسیر تولید سریال‌های نوروزی و رمضانی شبکه سه رخ داد، از ابتدای امسال سه گزینه برای نوروز 1400 درنظر گرفتیم و تولید همزمان هر سه سریال آغاز شد تا هم حق انتخاب داشته باشیم و هم اینکه در صورت وقوع اتفاقات پیش‌بینی نشده، گزینه‌های جایگزین برای آنتن داشته باشیم.

وی در ادامه به دلایل رسانه‌ای نشدن دو مورد از این پروژه‌ها پرداخت و افزود: البته مراحل تولید یکی از این سه پروژه به نام "بوتیمار" رسانه‌ای شد، اما بنابر صلاحدید تهیه‌کنندگان دو پروژه دیگر به نام‌های "چوب‌خط" و "لوتی" و با نظر خود ایشان، مراحل تولید آن‌ها در سکوت خبری پیش رفت.

آذرپندار اضافه کرد: در نهایت، با توجه به فضای متفاوت سریال "لوتی" که در ژانر امنیتی جاسوسی ساخته شده و اقبالی که مردم به این ژانر در چند سال اخیر نشان داده‌اند، این سریال برای پخش در نوروز 1400 انتخاب شد.

مدیر گروه فیلم و سریال در مورد فضا و داستان این سریال ادامه داد: "لوتی" تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید.

او در پایان وعده داد که به زودی اخبار تکمیلی از هر سه پروژه و عوامل سازنده آن‌ها اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها