الهام حمیدی از همسرش طلاق گرفت +عکس و علت طلاق

معمولا شایعات پیرامون سلبریتی ها زیاد است اما به تازگی الهام حمیدی درمصاحبه ای از طلاق خودش در سن کم پرده برداشت . الهام حمیدی که مدت زیادی از ازدواج دومش نگذشته است در مورد ازدواج اول و طلاق همسرش صحبت کرده است .

الهام حمیدی از همسرش طلاق گرفت +عکس و  علت طلاق

الهام حمیدی بازیگر جذاب و خوش چهره ی کشورمون که بسیار کم حاشیه است صحبت های جنجالی در مورد خودش کرده است در ادامه می توانید از طلاق تا ازدواج مجدد الهام حمیدی به گفته ی خودش را اینجا بخوانید.

الهام حمیدی گفت: من یکبار حدود ۱۰ سال پیش در سن پایین ازدواج کردم و بعد از مدتی از یک دیگر طلاق گرفتیم و سرانجام نگرفت.

 

خبرداغ : امین حیایی|عکس های دیده نشده پسرش در لباس دامادی + تصاویر

 

 

بیوگرافی الهام حمیدی + تصاویر الهام حمیدی

ماجرای دردسر جمله ازدواج نکردم برای الهام حمیدی در برنامه دورهمی و حمله شدید کاربران مجازی

الهام حمیدی جمعه ۱۱ تیر ماه سال گذشته، در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد، ودر بخشی از این برنامه گفت ازدواج نکرده و مجرد است.تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی پس از این برنامه، به پیج او رفتند و یادآور شدند که پیش از این ازدواج کرده است.

بحث حتی بر سر حضور این بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های ارزشی سینما و تلویزیون، همراه با همسرش، در برنامه‌ای به نام ستاره‌هاست.

الهام حمیدی در جشن حافظ | واکنش ها به کپی بودن طرح لباس 6 میلیونی ...

متن الهام حمیدی درمورد ازدواج نکردنش در اینستاگرام:

«خواهشا منه ، عجول و لجباز و از ادامه فعالیت در اینستا و شبکه مجازی پشیمان نکنید ، خواهش میکنم وکیل پایه یک دادگستری نشید و من و ادمها و زندگی شخصی مارو قضاوت نکنید من سعی کردم گفت و گویی روان و بی ریا و خالص داشته باشم اما واقعا از دست برخی افراد نمیتوان آب خورد و براحتی نام و فامیلت و گفت چه برسه به مسائل شخصی و زندگی خصوصی ، من مخفی کاری نکردم و گفتم قسمت نشده ازدواج کنم چون در حال حاضر و مدتهاست مجردم و ازدواج نکردم و حاضر نیستم برای بیماری عده قلیلی دارو و سوژه باشم انهم در حوزه زندگی خصوصی ، همدیگرو زود قضاوت نکنیم.ای کاش می ‌شد جای من بودید و برخی از این کامنت ها رو میخوندید و هضم می‌کردید ، مننون از دوستان و دوستداران واقعی و پاک خواهر همه ی شما الهام»

ماجرای ازدواج و طلاق الهام حمیدی

قبلا خبر آن‌لاین گزارش داده بود که در ضیافت افطار رییس جمهور، وزیر ارشاد این بازیگر را بعنوان ایفاگر نقش‌های ارزشی و ماندگار معرفی کرده است.الهام حمیدی در واکنش به این رخداد، این متن را منتشر کرده است.

همینطور دراین خبرگزاری صحبت‌های حمیدی درمورد ازدواج، در برنامه دورهمی، اینگونه نقل شده است: «حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمیآید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا همین حالا قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.»

الهام حمیدی در دورهمی

از همان ابتدا الهام حمیدی پس از درود و احوالپرسی با تماشاگران و همینطور بینندگان پای تلویزیون درمورد مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا ستمدیده نیستم و شما ازآن طرف ماجرا خبر ندارید.شاید این مظلومیت به خاطر نقش‌هایی است که من بازی کردم.متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده میشود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای خنده دار هستم و خیلی دوست دارم کاری خنده دار بازی

کنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آنرا بازی کنم.مهران مدیری در راستای صحبتهای حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر میکند برای سهولت کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند که

برای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند.

متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

مهران مدیری با دقت به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش خنده دار به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم باابراز خوشحالی پذیرفت.حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمی‌آید، از دلایل مجرد بودنش گفت:

تا هم اکنون قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر «ع»» با بیان این که علاقه زیادی به طراحی لباس دارم، خاطرنشان کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده بودو بجای سود خسارت می‌کردم و همه ی چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

حمیدی در پایان با اهدای یکی از تابلوهای نقاشی خود به موزه «دورهمی» به رفتار صحیح در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:

من دو ماه است که در اینستاگرام به خاطر حواشی و اتفاقاتیکه در دنیای بازیگری و هنر رخ می‌دهد، فعالیت می‌کنم.

خواهشی که دارم این است که به سهولت قضاوت نکنیم، انگ نزنیم و تا این اندازه عجولانه تصمیم نگیریم.

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی «زاده ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران» بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است.

وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان»رامین لباسچی انتخاب شد.

درسال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، پیروز به کسب تندیس زرین برترینبازیگر نقش مکمل زن، از جشن منزل سینما گردید.از مجموعه‌های تلوزیونی که حمیدی در انهابه ایفای نقش پرداخته است؛می توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» و «شوق پرواز» نام برد.

او همینطور بازی در فیلم‌هایی امثال «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد و «یوسف پیامبر».

ازدواج اول الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان در سن ۲۰ سالگی قبل از بازیگری و معروف شدنش یک بار ازدواج کرد اما پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

الهام حمیدی در مورد طلاقش در برنامه تی وی پلاس گفت : در سن کم ازدواج کردم و چند سالی هم با همسرم زندگی مشترک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم ادامه دهیم و از هم جدا شدیم. ضمن اینکه این بازیگر مجددا تائید کرد که دوست ندارد زندگی شخصی اش را در رسانه ها بازگو کند.

ازدواج دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مجدد ازدواج کرد . وی در ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و عکس ازدواجش در اینستاگرام منتشر شد. نام همسر وی علیرضا صادقی می باشد.

وی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

سابقه فعالیت الهام حمیدی

عموی پدر الهام حمیدی از گویندگان رادیو و پدرش بازیگر تئاتر بود به همین دلیل وی از کودکی و از دوره دبستان بازیگری را شروع کرد. این بازیگر از سن ۷ سالگی در نمایش های مدرسه حضور داشت و در همان سن اولین جایزه بازیگریش را گرفت. وی پس از گذراندن کلاس های بازیگری فعالیت در عرصه بازیگری را به طور جدی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد .

الهام حمیدی برای اولین بار در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در سریال " کوی دامون " به کارگردانی عباس رنجبر مقابل دوربین رفت که این سریال در سال ۱۳۸۰ پخش شد. فیلم "دنیا" ساخته منوچهر مصیری اولین تجربه ی بازیگری اش در سینما می باشد. وی در اوایل بازیگری بدون وسواس در انتخاب نقش در سریال ها و فیلم ها حضور داشت و بیشتر سعی می کرد تجربه کسب نماید.

پس از فیلم دنیا در چند سریال و فیلم سینمایی دیگر ایفای نقش نمود اما سریالی که او را مشهور ساخت "سریال مسافری از هند" ساخته قاسم جعفری می باشد. این سریال در سال ۱۳۸۲ پخش شد و از سریال های پر مخاطب آن زمان بود. الهام حمیدی با ایفای نقش پروانه در این سریال توانست توانایی خود را در بازیگری نشان دهد و در میان مردم شناخته و دیده شود.

الهام حمیدی با بازی در فیلم سینمایی "خیلی دور خیلی نزدیک تندیس" توانست تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما دریافت کند. از جمله آثار مهم و به یاد ماندنی الهام حمیدی می توان سریال یوسف پیامبر، سریال زیر تیغ، مختارنامه و همه چیز آنجاست را نام برد.

الهام حمیدی از مراحل بازیگری اش می گوید :

هنوز به دوران سوم بازیگری‌ام نرسیدم. در دوره اول بازیگری به خاطر اینکه می‌خواستم حضورم را تثبیت کنم، سعی می‌کردم تجربه کسب کنم و در فیلم‌های تلویزیونی، سریال و سینما و در هر ژانری بازی کنم، اما خوشبختانه از همان ابتدا نقش‌های اصلی به من پیشنهاد شد. بعد از سریال «مسافری از هند»، الهام حمیدی تثبیت شد و من مرحله دوم بازیگری خود را آغاز کردم.

همان طور که می‌دانید «مسافری از هند» بسیار پر بیننده و به طبع، بازی من هم دیده شد. پس از این سریال در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» ایفای نقش کردم که هم در جشنواره فجر و هم در جشن خانه‌سینما کاندیدای جایزه شدم و فضای بسیار خوبی بود که خودم را نشان دهم و البته جایزه جشن را گرفتم. در این مرحله معمولا سعی می‌‌کنم که در پذیرش پیشنهادها کمی بیشتر دقت کنم…

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها