بهاره رهنما از همسر دومش جدا شد + بیوگرافی و علت طلاق

جزئیات جالب از ماجرای طلاق بهاره رهنما از همسر دومش را در این صفحه بخوانید ..

بهاره رهنما از همسر دومش جدا شد + بیوگرافی و علت طلاق

درفضای مجازی شایعات زیادی پیرامون سلبریتی ها به وجود می اید . بهاره رهنما نیز از این شایعات در امان نبوده است . به تازگی شایعاتی عجیب از طلاق و جدایی بهاره رهنما و همسر دومش به وجود امده است . بهاره رهنما تا کنون واکنشی به این شایعات نشان نداده است و بعید به نظر می رسد که این شایعه حقیقت داشته باشد و کذب است . 

همه چیز در مورد زندگی شخصی بهاره رهنما را در ادامه می خوانید: 

خبرداغ : پژمان جمشیدی ازدواج کرد !؟ + عکس مراسم ازدواج

 

ازدواج بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی

زوج های هنرمند همچنان خبرساز می شوند؛ یکی ازدواج می کند و دیگری طلاق می گیرد و باز ازدواج و … این طلاق ها و ازدواج های بازیگران و اهالی هنر ادامه دارد. این بار، بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که پس از جدایی از پیمان قاسم خانی نویسنده بسیاری از سریال های طنز تلویزیون، پس از مدت ها این طلاق را علنی کرده بود، 4 شهریور ماه مجددا ازدواج کرد. همسر جدید او اما از خانواده هنر و سینما و تلویزیون نیست و ترجیح داده است زندگی کم حاشیه تری را با برگزیدن یک تاجر ادامه دهد.

امیرخسرو عباسی

امیرخسرو عباسی و بهاره رهنما

امیرخسرو عباسی یک تاجر لوازم آرایشی و بهداشتی است و اصولا هیچ ارتباطی هم با حوزه کاری همسرش ندارد. وی صاحب یک شرکت بزرگ تولیدی است و محصولات آرایشی تولیدی آن در سراسر کشور توزیع می شود.

 

 

بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده سینما بود. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره ها» و فیلم سینمایی دایره زنگی (فیلم) و بانو را دارد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما و دخترش

امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما یک دختر دارد که عکس او را در ادامه مشاهده میکنید.

امیرخسرو عباسی

امیرخسرو عباسی و دخترش

پای بهاره رهنما بازیگر کشورمان شکست

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در جدیدترین حضور تلویزیونی اش جلوی دوربین سریال بچه مهندس رفت و به ایفای نقش در این سریال متفاوت پرداخت. این هنرمند کشورمان تصاویری از پای شکسته اش را در اینستاگرامش منتشر کرد.

وقتی بهاره رهنما با پای شکسته هم دست از عکاسی برنمیدارد

بهاره رهنما استوری هایی در اینستاگرامش منتشر کرد و از این طریق درباره حال و هوای این روزهایش بعد از شکستن پایش صحبت کرد. در ادامه عکس هایی از پای شکسته بهاره رهنما را مشاهده میکنید.

بهاره رهنما

عکسی از پای شکسته بهاره رهنما

بهاره رهنما

پای شکسته بهاره رهنما و شوخی با رنگ گچش

نسیم ادبی بازیگر سریال شهرزاد هم با انتشار عکسی در کنار بهاره رهنما در اینستاگرامش نوشت :سلام رفقا اجرای تابستان فراموشی که شنبه ها روی صحنه میبردیم،بدلیل مصدومیت پای بهار جان رهنما فعلا تعطیل شد. شروع مجدد اجراها رو به اطلاعتون میرسونیم . دعا کنین زن باران زودتر روبراه و سر پا بشه...

بهاره رهنما

عیادت نسیم ادبی از بهاره رهنما

دم همتون هم گرم ... دوستتون دارم و آرزو میکنم هیچوقت رو تخت بیمارستان نبینمتون...

بهاره رهنما

بهاره رهنما و نسیم ادبی در نمایش تابستان فراموشی

بهاره رهنما در جدیدترین تئاترش روی صحنه نمایش تابستان فراموشی رفت و در این نمایش با نسیم ادبی همبازی است و این نمایش تا 10 مرداد روی صحنه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها