تنبلی زن در کارهای خانه کار دستش داد! +عکس

زن 58 ساله ای به نام والری سندرز به خاطر تنبلی در کارهای خانه او را به دردسری انداخت تا اشتباهاش را دیگر تکرار نکند.

تنبلی زن در کارهای خانه کار دستش داد! +عکس

خانم " والری سندرز " 58 ساله بریتانیایی از آوریل سال گذشته یعنی 2018 میلادی با قانون دچار مشکلات متعددی شد که نتیجه آن کمی عجیب بود. از قرار معلوم خانم والری همسر خود به نام مایکل را بجای آنکه اتومبیل خود را تمیز کند، وادار به تمیز کردن خانه می کند و بنابر عدم کنترل رفتار توسط پلیس به مدت 17 ساعت زندانی می شود!

همسر خانم والری، آقای مایکل مردی کاملا سالم و ورزشکار می باشد که بعد از مصاحبه با آقای مایکل این گونه گفت که والری او را مجبور به تمیز کردن خانه می کرد و به سر او داد میزد و در حین داد زدن می گفت که تصور کن در حال تمیز کردن ماشین هستی!

ظاهرا این موضوع نشان دهنده عدم کنترل رفتار می باشد که در قوانین انگلستان باید مجازات شود و به همین دلیل خانم والری به مدت 17 ساعت در زندان ماند و سپس رها شد!

او باید طبق قوانین بریتانیا رفتار خود را به خوبی کنترل کند و به دلیل عدم کنترل رفتار به مدت یکسال دچار مشکلات متعددی با قانون شد و در مصاحبه ای این گونه گفت که با او دقیقا همانند مجرمین رفتار شد!

مایکل نیز در مصاحبه ای این گونه گفت که تصمیم او محاکمه والری نبود و اما اصرار داشت تا او رفتارش را کنترل کند و ادعا کرد که روزانه او را مجبور به تمیز کردن خانه و جای سگ ها می کرد!

والری نیز گفت مایکل به عنوان مدیر یک ورزشگاه به رژیم غذایی خود زیاد اهمیت می داد و روزانه مواد غذایی زیادی را تهیه و استفاده می کرد که باعث کثیف شدن آشپزخانه می شد و باقی زمان خود را صرف تمیز کردن اتومبیلش می کرد.

با این حال خانم والری تصمیمی بر جدایی از مایکل ندارد و مایکل نیز هم اکنون به مدیریت باشگاه و تمیز کردن اتومبیل هایش می پردازد!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها