دستورالعمل های خوردن غذاهای سالم

دستور العمل های موجود در این مقاله، به عنوان اصلی در خانواده من است، زیرا آن ها طعم خوشمزه ای دارند و به راحتی می توان مقادیر بیشتری از آن­ها را تهیه کرد و به خوبی در یخچال و فریزر نگه­داری کرد.

دستورالعمل های خوردن غذاهای سالم

همیشه آخر هفته، من و همسرم در مورد این سوال با هم بحث می کنیم، درباره اینکه چه چیزی هایی برای هفته آینده، باید تهیه کنیم؟

به عنوان کسی که پروتئین و سبزیجات بیشتری نسبت به افراد معمولی می خوریم، تصمیم گرفتم که ابتدا پروتئین ها وسپس سبزیجات و نشاسته را انتخاب کنم.

دستور العمل های موجود در این مقاله، به عنوان اصلی در خانواده من است، زیرا آن ها طعم خوشمزه ای دارند و به راحتی می توان مقادیر بیشتری از آن­ها را تهیه کرد و به خوبی در یخچال و فریزر نگه­داری کرد.

فقط به‌ دنبال گیاهخواری نباشید، گنجاندن گزینه های پروتئین در خرید باعث سلامتی بیشتر در زندگی است. این دستور العمل های تغذیه ای سالم را درلیست خانگی خود جای دهید.

سس کم چرب

اغلب اوقات بلعیدن سینه مرغ دشوار است. زیرا آنقدر خشک است که دوست دارید، یک سس به آن اضافه کنید، تا آن را خوشبو تر کند. سس های کم چرب یک مورد مناسب است.

مرغ کبابی

برای این مورد می­توانید از ران مرغ یا سینه مرغ استفاده کنید و اگر کباب­پز ندارید می توان یک تابه داغ را جایگزین کرد. همچنین می توان مقداری برنج همراه با آن استفاده کرد.

بوقلمون کبابی و پنیری

این دستور العمل شام کلاسیک را همه دوست خواهند داشت و می توانید به راحتی از آن برای وعده های غذایی خود استفاده کنید. افزودن پنیر موزارلا باعث می شود که کباب گوشتی مرطوب شود، بنابراین لازم نیست نگران خشک شدن آن باشید و این یک کباب خوشمزه است که به تنهایی نیز می ‌توانید آن را بخورید.

مرغ با لیموترش خرد شده

آب لیموترش و سس ماهی باعث می شود تا ماهی شما طعم دلپذیری بگیرد. این یک ماریناد ساده است که می توانید از قبل آن را تهیه کرده و تا هنگام آماده سازی در یخچال نگهداری کنید. اگر از سینه مرغ استفاده نمی کنید حتما از گوشت ساطوری، همراه با ترشیجات استفاده کنید تا به لطافت گوشت کمک کرده و طعم آن را بهتر کند.

مرغ پارمسان

چه کسی عاشق مرغ پارمسان خوشمزه نیست؟ شما می توانید بدون استفاده از مقدار زیادی روغن و با مواد لازم در آشپزخانه و پنیر پارمیسان آن را درست کنید.

استیک

داشتن رژیم غذایی با پروتئین بالا می­تواند گران باشد، بنابراین سعی کنید آنچه را که در فروشگاه­های مواد غذایی محلی است، خریداری کنید و غذاهای هفتگی خود را در اطراف آن برنامه ریزی کنید. استیک گوشت قطعاً یک برش سخت­تر از کنسروگوشت گاو است. از روش­های مختلف برای تهیه این نوع استیک استفاده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

مارینا گوشت

اگر مدت زمان طولانی در آشپزخانه گرسنه هستید، از این دستور العمل صرفنظر کنید، زیرا این کار آمادگی بیشتری را می طلبد. اما اگر می خواهید یک وعده غذایی گرم و خوشمزه در پایان یک روز کاری طولانی داشته باشید، این دستور العمل ارزش صرف وقت را دارد.

هیچ چیز مانند یک مارینارای دلچسب با یک قطعه گوشت برای شروع روز خوب نیست. این یکی از بهترین دستور العمل ها است. حداقل یک ساعت قبل از تهیه این دستور غذایی، گوشت را بیرون بیاورید.

یک ظرف از ریحان و لوبیا تند

وقتی در آشپزخانه آشپزی می کنید، همه چیز مربوط به مدیریت زمان و برنامه ریزی در پیش است. یک قابلمه یا ظرف کمتر برای شستشو، تمیز کردن را بسیار ساده تر می­کند.

شما می توانید به راحتی با استفاده از لوبیا و فلفل یک غذای کم کالری نسبت به گوشت درست کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها