خبر مربوط به اخراج مجاهدین (منافقین) از فرانسه جنجالی شد

اخراج اعضای سازمان مجاهدین خلق از فرانسه

سایت فرانسوی ادیسه آنلاین: «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور و «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه، در نشستی که در تاریخ ۲۹ اکتبر (هفتم آبان) داشته‌ تصمیم گرفته‌اند تا به حضور سازمان مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) در خاک فرانسه پایان دهند.

اخراج اعضای سازمان مجاهدین خلق از فرانسه

 

دولت فرانسه در واکنش به انتشار خبر اخراج اعضای سازمان مجاهدین خلق از این کشور گفت: «مواضع رسمی کاخ الیزه از کانال‌های رسمی اعلام می‌شود.»

پیش‌تر برخی رسانه‌های به نقل از توییتر منسوب به الکسی کوهلر، رئیس ستاد ریاست جمهوری فرانسه نوشتند: «نظر به خطراتی که حضور سازمان مجاهدین در فرانسه برای کشور دارد، تصمیم بر این شد تا ضمن حمایت از پایگاه آنها در تیرانا (آلبانی)، در خصوص کمک‌ها و حمایت‌هایی که از آنها در داخل فرانسه می‌شود بازنگری صورت گیرد.»

دولت فرانسه همچنین تصریح کرد اکانت توییتر ادعایی به الکسی کوهلر تعلق ندارد و او در این شبکه اجتماعی فعال نیست. حساب کاربری که مورد استناد خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفته در حال حاضر مسدود شده است.

سازمان مجاهدین خلق (منافقین) نیز در واکنش به گزارش‌ها، جمهوری اسلامی ایران را متهم کرد که حساب‌های کاربری جعلی، اخبار دروغ علیه این سازمان منتشر می‌کند./دویچه وله

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها