به این دلایل بچه دار نشوید + عکس

به این دلایل بچه دار نشوید + عکس

بچه دار شدن با این دلایل، اشتباه استبچه دار شدن با این دلایل، اشتباه استاگر جزو افرادی که هستید که هنوز بچه دار نشده اید، قبل از هر تصمیمی این سوال را از خودتان بپرسید که دلیل بچه دار شدن شما چیست؟ به خاطر چشم و هم چشمی یا اصرارهای دیگران؟ بچه دار شدن مسابقه نیست که بخواهید خودتان را در آن ثابت کنید. در ادامه دلایل اشتباهی را که برخی از زوج ها برای بچه دار شدن انتخاب می کنند، آورده ایم. اگر دلیل شما هم برای بچه دار شدن یکی از موارد زیر است، بهتر است که حال دست نگه دارید.

بچه دار شدن با این دلایل، اشتباه است

زمانش فرا رسیده

شاید شما به تازگی ازدواج کرده باشید اما دوستان تان در حال بچه داری باشند، این موضوع نباید ذهن شما را درگیر کند که زمان بچه دار شدن شما هم فرا رسیده است. هر فردی سبک زندگی خاص خود را دارد. ممکن است اولویت اصلی دوستان تان بعد از ازدواج بچه دار شدن باشد اما شما درس را به هر چیز دیگری ترجیح دهید، بنابراین برنامه زندگی تان را با مقایسه پیش نبرید. زمان دقیقی برای بچه دار شدن تعریف نشده است. شما باید با توجه به شرایط زندگی خودتان تشخیص دهید که چه زمانی برایتان مناسب است.

من عاشق بچه هستم

شما عاشق بچه هستید، درست... آیا این را هم بدانید که فرزند شما همیشه بچه نخواهد ماند. این که شما بچه های دیگران را می بینید و ذوق می کنید نمی تواند دلیل خوبی برای بچه دار شدن باشد. شما باید سختی های بچه دار شدن را هم به جان بخرید. بنابراین واقع بین باشید و اگر تمام شرایط لازم را برای بچه دار شدن داشتید، آنوقت وارد عمل شوید.

من تنهام

یکی از حقایق تلخی که در مورد اکثر ازدواج ها صدق می کند، این است که زوج ها پس از مدتی از هم خسته می شوند یا به دلیل بی توجهی های شریک زندگی شان، احساس تنهایی می کنند. برخی از خانم ها در این شرایط به فکر بچه دار شدن می افتند و تصور می کنند که بچه می تواند خلا آنها را پر کند اما واقعیت اینجاست که این راه حل خوبی نیست. اگر شما با شریک زندگی تان مشکل داشته باشید، با آمدن بچه مشکلات شما چند برابر خواهد شد.

بچه دار شدن با این دلایل، اشتباه است

پدر و مادرم نوه می خواهند

آیا پدر و مادرتان مدام به شما می گویند که نوه می خواهند؟ درست است که شما زندگی تان را مدیون لطف و محبت های آنها هستید اما نباید به حرف آنها برای بچه دار شدن گوش دهید. بچه دار شدن عملی ست که خودتان باید در مورد آن تصمیم بگیرید. 

بچه رابطه ما را بهتر خواهد کرد

یکی از دلایلی که اکثر زوج ها تصمیم به بچه دار شدن می گیرند، این است که فکر می کنند با ورود بچه تمام مشکلات شان با شریک زندگی شان حل خواهد شد در حالی که نمی دانند با این کار تنها به مشکلات شان دامن می زنند. آیا با آمدن بچه شریک زندگی شما مسئولیت پذیر می شود؟ آیا او به قول هایش عمل می کند؟ آیا او رفتار بدش را در مواقع دعوا ترک می کند؟ خیر، آمدن بچه هیچ تغییری در رفتارهای طرف مقابل تان ایجاد نخواهد کرد، بنابراین واقع بین باشید و به امید داشتن یک رابطه خوب، بچه دار نشوید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها