روش هایی برای کاهش ضرر امواج وای فای

در این مطلب با روش های ساده و علمی برای کاهش ضرر امواج وای فای آشنا خواهید شد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

روش هایی برای کاهش ضرر امواج وای فای

۱. از ایستادن مدت زمان زیاد در کنار دستگاه وای فای خودداری کنید.
۲. در مواقع غیر ضروری مودم وای فای را خاموش نمایید.
۳. فاصله خود را از محلی که مودم را در آنجا قرار داده اید به حد قابل قبولی افزایش دهید.
۴. شب ها در زمان خوابیدن مودم را خاموش کنید و آن را از پریز برق بکشید.

کاهش امواج مضر WiFi

برخی از شایعات زیادی برای کاهش دادن امواج مضر وای فای در فضای مجازی دست به دست می شوند و برخی از افراد بر این باور می باشند که اگر کاکتوس را در کنار مودم قرار دهند امواج مضر توسط کاکتوس جذب خواهند شد در صورتی که این مطلب هیچ منبع علمی ندارد و نمی تواند صحیح باشد زیرا امواجی که از دستگاه وای فای منتشر می شوند به صورت پالس می باشند و همه محیط اطراف خود را در بر می گیرند.

کاهش امواج مضر وای فای با کاکتوس
همچنین گفته می شود که برای کاهش دادن امواج مضر وای فای بهتر است سیب زمینی را در کنار دستگاه وای فای قرار داد زیرا سیب زمینی به دلیل برخورداری از مواد غذایی و آب می تواند مانند بدن انسان ها سینگال های رادیویی را به سمت خود جذب نماید ولی این شایعه نیز غیر علمی و نادرست می باشد بنابراین بهتر است شما ۴ راهکار علمی را که در پاراگراف قبلی ذکر شد رعایت کنید تا از وارد شدن آسیب های مضر و جدی وای فای به بدن خود جلوگیری نمایید.

کاهش ضرر امواج وای فای

در این مطلب راهکارهایی برای کاهش ضرر امواج وای فای را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید با امواج مضر WiFi مقابله کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها