رزرو بهترین هتل های ارزان تهران با اسنپ روم

رزرو بهترین هتل های ارزان تهران با اسنپ روم برج آزادی اولین نماد شهر تهران است که تلفیقی بسیار زیبا و مدرن از معماری ساسانی، اسلامی و هخامنشی است. معماری شگفت‌انگیزی که این اثر دارد باعث شده...

 

اسنپ روم

برج آزادی اولین نماد شهر تهران است که تلفیقی بسیار زیبا و مدرن از معماری ساسانی، اسلامی و هخامنشی است. معماری شگفت‌انگیزی که این اثر دارد باعث شده تا یکی از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی شهر تهران به شمار آید.

 اما آیا می‌دانستید که برج آزادی مکان‌های دیدنی و تفریحی زیادی دارد؟ اگر تا امروز فکر می‌کردید این برج فقط بنایی است که از قسمت بیرونی می‌توانید آن را مشاهده کنید باید بگوییم که سخت در اشتباهید.

برای اینکه هرچه سریع‌تر به کنجکاوی شما پاسخ دهیم، در ادامه می‌خواهیم به معرفی برج آزادی و تفریحات آن بپردازیم. اما برای مسافران عزیزی که قصد اقامت چندروزه در شهر تهران را دارند پیشنهاد می‌شود تا با رزرو هتل تهران ارزان چند روز را با خیال راحت در دل این شهر اقامت کنید.

برج آزادی کجاست؟

برج آزادی در وسط میدان آزادی شهر تهران واقع شده است که از غرب به بزرگراه شهید لشکری، از شرق به خیابان آزادی، از جنوب به بزرگراه سعیدی و از شمال به بزرگراه جناح محدود می‌شود.

ازآنجایی‌که این برج در یک موقعیت بسیار مناسب قرار دارد؛ بنابراین همه‌روزه مسافرت‌های درون‌شهری و برون‌شهری بسیار زیادی در اطراف این برج صورت می‌گیرد، زیرا ضلع شمال غربی میدان آزادی به ترمینال‌های مسافربری، ایستگاه‌های مینی‌بوس، اتوبوس و تاکسی اختصاص دارد.

ارزانترین هتل تهران یا مسافرخانه را می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اجاره کنید و با خیال راحت از برج آزادی و دیگر بنا‌های مهم شهر تهران دیدن کنید.

مسافرخانه

معماری برج آزادی

میدان و برج آزادی از طراحی بسیار زیبا و منحصربه‌فردی برخوردار است. به‌طوری‌که در طراحی این برج سعی شده تا از المان‌های معماری ایرانی مانند چهارطاقی، بادگیر، باغ ایرانی و انواع کاشی‌کاری استفاده شود. میدان آزادی مساحتی حدود ۵۰ هزار مترمربع و زمینی بیضی‌شکل دارد.

برج آزادی حدود یک‌سوم از آن را احاطه کرده است. این برج ۶۳ متر طول و ۴۵ متر ارتفاع دارد و از چهار طبقه تشکیل‌شده است که دارای دو راه‌پله با ۲۸۶ پله و دو آسانسور است.

دیدنی‌ها و تفریحات برج آزادی

در طبقه زیرزمین انواع مختلفی از مکان‌های تفریحی و دیدنی واقع‌شده‌اند که عبارت‌اند از:

سالن ایران‌شناسی

این سالن به‌منظور آشنایی با ویژگی‌های فرهنگی، اقتصادی و اقلیمی استان‌های مختلف ایران شکل‌گرفته است و ماکت‌هایی از استان‌های مختلف کشور را دارد.

بازدیدکنندگان با قرارگرفتن روی یک نقاله می‌توانند روی این ماکت‌ها حرکت کنند و در مسیر بازگشت خود شاهد دیدن فیلم‌هایی از آثار فرهنگی و صنایع‌دستی ایران باشند.

گذرگاه پیشینیان

پس از سالن ایران‌شناسی، گذرگاه پیشینیان قرار دارد که شامل نمایش دوره‌ای اشیا مختلف تاریخی و آثار هنرمندان است.

این بخش در راهروی ورودی برج آزادی قرار دارد که فرم معماری و درب‌های سنگی آن زیبایی دوچندانی به این گذرگاه بخشیده‌اند.

تالار آینه

تالار آینه ۱۲ غرفه دارد که تصاویر و طرح‌هایی از حیات‌وحش، محیط‌زیست، ورزش، شهرسازی، صنعت نفت و... را به نمایش می‌گذارد.

در طراحی تمامی این ویترین‌ها از آینه استفاده شده است که باعث می‌شود بزرگ‌تر از اندازه واقعی خود به نظر برسند. از همین جهت است که به آن تالار آینه گفته می‌شود.

نگارخانه اقوام

نگارخانه اقوام در راه رویی به شکل نیم‌دایره با ۸ غرفه قرار دارد که برای نمایش صنایع‌دستی ایران و اشیای مردم‌شناسی به کار می‌رود. بازدیدکنندگان با بازدید از این نگارخانه می‌توانند به سالن نمایش و پایگاه دانستنی‌ها نیز دسترسی داشته باشند.

نگارخانه بوستان

نگارخانه بوستان در مجاورت کتابخانه قرار دارد و سالنی با نورگیر بسیار بزرگ است که یک فضای بسیار آرام برای نمایش آثار تجسمی و کارگاه‌های آموزشی هنری است. با اجاره هتل تهران ارزان از اسنپ روم به‌راحتی به دیدن این مکان زیبا بیایید.

هتل تهران ارزان

کتابخانه

کتابخانه برج آزادی مساحتی حدود ۲۰۰ مترمربع دارد و هم‌اکنون دو هزار کتاب ارزشمند و مرجع با موضوعات مختلفی مانند زبان‌شناسی، معماری، تاریخ و ادبیات انگلیسی، فارسی و فرانسه در آن یافت می‌شود.

راهروی فناوری

هنگام بازدید از راهروی فناوری با جاذبه‌های مدرنی مانند رباتی پیانیست، ربات پاسخگو و سامانه تصویری هوشمند روبه‌رو می‌شوید.

ربات پیانیست می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های کامپیوتری پیانو بنوازد. ربات پاسخگو صورت یک بچه را دارد و به پرسش‌های شما درباره برج آزادی پاسخ می‌دهد.

پایگاه دانستنی‌ها شامل دو سالن قرینه است که برای تزئینات سقف آن‌ها از معماری سنتی و مدرن استفاده شده است.

تالار کهن

تالار کهن در قسمت زیر برج آزادی واقع شده و در آن ویترین‌های مخصوص آثار هنری و تاریخی قرار داده شده است. در این تالار دو آسانسور و دو پلکان تعبیه‌شده که از طریق آن‌ها می‌توان به طبقات بالایی دسترسی داشت.

سالن مولتی ویژن

سالن مولتی ویژن پیشرفته‌ترین فناوری تصویر، صدا و نور برای اجرای تئاتر و موسیقی را دارد.

ازآنجایی‌که می‌توان از این سالن به‌صورت چندمنظوره استفاده کرد آن را سالن مولتی ویژن نامیده‌اند. در این سالن اکران فیلم‌های سینمایی، کنسرت موسیقی، اجرای نمایش، مسابقات تلویزیونی و... انجام می‌شود. با اجاره مسافرخانه تهران می‌توانید از تمامی این دیدنی‌ها و تفریحات برج آزادی دیدن کنید.

 

جمع‌بندی

ازآنجایی‌که دغدغه اصلی بسیاری از گردشگران اجاره محل اقامت است می‌خواهیم یک پیشنهاد جذاب برای اقامت به شما بدهیم.

پیشنهاد ما این است که شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به انتخاب هتل تهران ارزان کنید. این سایت بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کند و این اقامتگاه‌ها در نقاط مختلف شهر قرار دارند که به شما این اجازه را می‌دهند در هر منطقه‌ای که دوست دارید اقدام به اجاره مسافرخانه کنید.

رزرو ارزان‌ترین هتل تهران هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اسنپ روم انجام می‌شود. اگر با مشکل مواجه شدید یا سؤالی برای شما پیش آمد می‌توانید از پشتیبانی اسنپ روم که به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند کمک بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها