رزرو بهترین هتل های دوحه با فلای تودی

با رزرو بهترین هتل های دوحه به پایتخت زیبای قطر سفر کنید و از مراکز خرید، بازارها، رستوران ها و حتی پرسه زدن در خیابان‌هایش لذت ببرید. دوحه یکی از امن ترین شهرهای جهان برای سفر است که گردشگران به راحتی در شب هم می‌توانند از تفریحاتش بهره ببرند. اما هر سفر خارجی به رزرو هتل با قیمت و کیفیت مناسب نیاز دارد، دوحه هم از این قاعده مستثنا نیست. از این رو، برای داشتن سفری متفاوت به پایتخت قطر، رزرو هتل دوحه را با فلای تودی تجربه کنید.

با رزرو بهترین هتل های دوحه به پایتخت زیبای قطر سفر کنید و از مراکز خرید، بازارها، رستوران ها و حتی پرسه زدن در خیابان‌هایش لذت ببرید. دوحه یکی از امن ترین شهرهای جهان برای سفر است که گردشگران به راحتی در شب هم می‌توانند از تفریحاتش بهره ببرند. اما هر سفر خارجی به رزرو هتل با قیمت و کیفیت مناسب نیاز دارد، دوحه هم از این قاعده مستثنا نیست. از این رو، برای داشتن سفری متفاوت به پایتخت قطر، رزرو هتل دوحه را با فلای تودی تجربه کنید.

dubai1

بهترین زمان سفر به دوحه

دوحه با بیش از دو میلیون نفر، پرجمعیت‌ترین شهر قطر است که در ساحل خلیج فارس و شرق این کشور قرار دارد. به طور کلی آب و هوای قطر گرم و خشک است و تابستان‌های خیلی گرم و زمستان‌های ملایم از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. برای فرار از گرمای این منطقه، بهترین زمان سفر به قطر در اواسط فصل پاییز و زمستان محسوب می‌شود. دمای هوا در این فصل هم برای لذت بردن از ساحل و هم کویر ایده‌آل می‌شود.

ماه های آذر تا اسفند (دسامبر تا فوریه) های سیزن دوحه محسوب می‌شوند و از خرداد تا شهریور (ژوئن تا آگوست) به دلیل گرمای زیاد هوا مسافر کمتری به این شهر سفر می‌کند. اگر به دنبال اقامت لوکس در هتل های 5 ستاره دوحه با تخفیف خوب باشید، آف سیزن قطر بهترین زمان سفر است. همچنین می‌توانید از تخفیف ویژه هتل های دوحه در flytoday.ir  استفاده کنید.

 

جاهای دیدنی دوحه قطر

برخی اعتقاد دارند قطر جاذبه چندانی ندارد، اما این کشور به خصوص در پایتخت خود هم از مدرن بودن بهره می‌برد و هم توانسته امکانات و خدمات خوبی به گردشگران ارائه دهد. شاید بسیاری از گردشگران آشنایی چندانی با جاهای دیدنی این همسایه کشورمان نداشته باشند. اما از سواحل بی‌شمار گرفته تا انواع سرگرمی‌های هیجان‌انگیز مانند پارک آبی، تنیس، گلف و حتی اسکی روی یخ تا لذت تفریحات کویری در این کشور در دسترس قرار دارد.

بسیاری از جاذبه های قطر را می‌توانید در دوحه پایتخت این کشور پیدا کنید، در واقع این شهر مقصد اصلی گردشگران این منطقه است. از میان معروف ترین جاذبه های دوحه علاوه بر سواحل، پارک آبی و باغ وحش آن می‌توان به جزیره مروارید، مشعل دوحه، برج های بارزان، قلعه دوحه، شهر فیلم، موزه ملی قطر، موزه هنرهای اسلامی و خور ال ادید (عروس کویرهای قطر) اشاره کرد.

خرید در دوحه به ویژه در بازارهای سنتی و مدرن این شهر نیز جزو جاذبه‌های آن محسوب می‌شود. بازار قدیمی سوق واقف در میان بازارهای سنتی این شهر و Villaggio، City Centre Mall و... از بهترین مراکز خرید مدرن دوحه هستند. در این فروشگاه های بزرگ هم خرید کنید و هم از تفریحات و انواع فودکورت‌ها لذت ببرید.

بهترین هتل های دوحه

dubai2

رزرو هتل خارجی اولین کاری است که پس از خرید بلیط هواپیما برای سفر به خارج از کشور باید انجام دهیم. برای رزرو هتل دوحه گزینه‌های متعددی از هتل های لوکس و 5 ستاره گرفته تا هتل های ارزان و حتی هاستل ها در دسترس قرار دارند. براساس بودجه و سلیقه خود می‌توانید بهترین گزینه برای اقامت در پایتخت مدرن قطر را انتخاب کنید.

اگر کیفیت هتل و خدمات آن برایتان اهمیت دارد، سراغ بهترین هتل های 5 ستاره دوحه مانند Marsa Malaz Kempinski, The Pearl یا Grand Hyatt Doha Hotel & Villas و حتی Sapphire Plaza Hotel (هتل 4 ستاره) بروید.

 اما اگر به سفر ارزان به این شهر فکر می‌کنید، هتل های 3 ستاره دوحه مانند Golden Ocean Hotel و Swiss-Belinn Doha و حتی هتل های 2 ستاره Lavilla Palace و Lavilla Hotel هم می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

علاوه بر رزرو هتل های دوحه قطر می‌توانید سراغ گزینه‌هایی مانند هاستل ها و هتل آپارتمان ها مانند Qatar Youth Hostels یا Lavilla Inn هم بروید. به طور کلی قیمت رزرو هتل دوحه بسته به درجه هتل و زمان سفر متفاوت است، اما در این شهر برای هر سلیقه و بودجه‌ای گزینه‌ای در دسترس قرار دارد.

 

رزرو آنلاین هتل دوحه با مناسب‌ترین قیمت

این روزها منابع آنلاین زیادی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در دسترس مسافران و گردشگران قرار دارد. تعداد زیاد منابع و متغیر بودن قیمت‌ها گاهی باعث سردرگمی می‌شود، از این رو پیدا کردن یک منبع قابل اطمینان همیشه جزو اولویت‌هاست. فلای تودی منبعی است که نه تنها انواع گزینه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه بدون واسطه امکان رزرو هتل با بهترین قیمت را برایتان فراهم می‌کند.

برای رزرو آنلاین هتل های دوحه وارد سایت فلای تودی شوید و به بخش هتل خارجی بروید. در این بخش تمام اطلاعات لازم مانند مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد اتاق‌ها و نفرات را وارد کنید. فقط با یک کلیک روی گزینه جست و جوی هتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام هتل های در دسترس در تاریخ مورد نظر شما نمایش داده می‌شود. قیمت هتل های دوحه از ارزان به گران است، بنابراین اولین گزینه، ارزانترین هتل را نشان می‌دهد.

dubai3

روی نام هر یک از هتل ها که کلیک کنید، تمام جزئیات مربوط به آن از موقعیت مکانی گرفته تا فاصله تا مراکز و جاهای دیدنی مهم، قوانین و مقررات، خدمات و امکانات و... را مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب هرچه بهتر هتل دوحه حتما نگاهی به قسمت رضایت مهمانان بیندازید. در این بخش امتیاز کاربران به بخش‌های مختلف هتل مانند نظافت، برخورد پرسنل، کیفیت غذا و ... در دسترس شما قرار دارد.

فیلترهای سمت راست صفحه مانند تعیین محدوده قیمت هتل، نوع و درجه هتل، موقعیت مکانی و... به شما کمک می‌کنند تا رزرو هتل دوحه را متناسب با سلیقه خود انجام دهید. در نهایت با مقایسه‌ای ساده میان قیمت هتل و خدمات ارائه‌شده توسط آن، فقط با یک کارت شتاب هزینه را پرداخت کرده و بلافاصله واچر هتل را دریافت کنید.

مزایای رزرو هتل در فلای تودی

نه تنها بهترین قیمت هتل در فلای تودی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، بلکه به طور همزمان می‌توانید رزرو بلیط هواپیما دوحه را نیز در این سایت انجام دهید. همچنین از خدمات ویزا و بیمه مسافرتی که تقریبا برای تمام سفرهای خارجی مورد نیاز است، بهره‌مند شوید. از تخفیف ویژه هتل در فلای تودی که گاهی تا 80 درصد هم ارائه می‌شود، غافل نشوید. فقط باید گزینه تخفیف ویژه را در فیلترهای سمت راست صفحه فعال کنید.

فلای تودی یک منبع آنلاین و معتبر برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها