راهنمای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران در مهر و آبان ۱۴۰۰

هتل اسپیناس پالاس تهران، قصری باشکوه در دامنه کوهای زیبای پایتخت است. این هتل مجلل دارای بهترین امکانات و خدمات رفاهی نیز هست.

هتل اسپیناس پالاس تهران
هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل های لوکس اسپیناس پالاس تهران دل هر مسافری را می‌برد. این هتل ۵ ستاره در منطقه سعادت آباد قرار گرفته و در واقع یکی از لوکس‌ترین هتل های تهران است. از جذابیت‌های این هتل ۵ ستاره، موسیقی زنده در لابی و معماری خیره‌کننده آن است. اگر شما هم به رزرو اسپیناس پالاس تهران فکر می‌کنید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس در شمال غرب تهران و در نزدیکی میدان بهرود منطقه سعادت آباد واقع شده است. این منطقه به دلیل مشرف بودن به پارک ‌پرواز بسیار معروف بوده و بیشتر گردشگران از این منطقه بازدید می‌کنند. هتل اسپیناس ‌پالاس چشم‌انداز بسیار خوبی به کوه‌ها و شهر تهران دارد. از طرفی این منطقه دارای آب و هوایی دلپذیر و مطبوع است.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل مجلل از اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن و زیبایی برخوردار است. اتاق دو نفره استاندارد، اتاق فمیلی رویال، اتاق بیزینس، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت و سوئیت اسکای، نمونه‌ای از زیباترین و مدرن‌ترین اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل باشکوه اسپیناس پالاس است. معروف‌ترین سوئیت هتل اسپیناس پالاس تهران، یعنی سوئیت اسکای، آنقدر به آسمان نزدیک است که می‌توانید ابرهای بامزه اطرافتان را لمس کنید.

دیزاین این اتاق‌ها بسیار مجلل و شیک است. خلاصه هر چه از این سوئیت برایتان بگوییم کم است. فقط باید از نزدیک سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس را ببینید. در اتاق خوابش استراحت کنید، پشت میز ناهار خوری ۱۲ نفره آن بنشینید، غذاهای لذیذ این مجموعه را میل نمایید و در بالکن به تماشای مناظر زیبای اطراف بنشینید تا اوج آرامش و شکوه را با بند بند وجودتان حس کنید.

امکانات داخل واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

ساختمان مجلل هتل اسپیناس پالاس در ۲۰ طبقه بنا شده و دارای ۴۰۰ واحد اقامتی لوکس و مدرن است. در همه اتاق‌های این هتل زیبا، تجهیزاتی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، دستشویی، حمام، اینترنت رایگان، ماهواره، پاورسوئیچ، سیستم اعلام حریق و سیستم کنترل دما موجود است. ناگفته نماند هتل اسپیناس پالاس تهران دارای ۱۴ سالن همایش بوده که به ظرفیت ۱۵۰۰ نفر است.

فاصله هتل اسپیناس پالاس تا جاذبه‌های دیدنی شهر تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده است. به همین دلیل با سایر مکان‌های تفریحی و دیدنی تهران فاصله کمی دارد. برای مثال فاصله هتل اسپیناس پالاس تا پارک ملت فقط ۴ دقیقه، تا برج آزادی تهران ۱۹ دقیقه، تا فرودگاه مهرآباد ۲۱ دقیقه، تا موزه آثار طبیعت و حیات وحش ایران ۳۳ دقیقه، تا کاخ گلستان ۳۷ دقیقه و تا نمایشگاه بین‌المللی تهران ۱۲ دقیقه با خودرو است.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس

رستوران هتل اسپیناس پالاس
رستوران هتل اسپیناس پالاس

به شما پیشنهاد می‌کنیم از هتل اسپیناس پالاس بیرون نروید؛ زیرا این هتل کاخ‌گونه رستوران‌های بسیار مدرنی دارد که لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کند. در این رستوران‌ها هر آنچه که بخواهید هست. در رستوران دیبا به دنبال غذاهای اصیل ایرانی باشید! رستوران لاتون مخصوص غذاهای بین‌المللی باکیفیت است. سعی کنید از رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس غافل نشوید. این رستوران سرآشپزان چیره‌دست و مجربی را استخدام نموده که شهرت جهانی دارند. در این رستوران که بسیار شیک و مجلل است، انواع غذاهای بین‌المللی را می‌توانید سفارش دهید. از طرفی کادر مجرب و صمیمی این مجموعه، با روی خوش از میهمانان هتل اسپیناس پالاس پذیرایی می‌کنند.

جالب اینجاست هتل اسپیناس پالاس مکان مخصوص برای سیگار کشیدن هم دارد. برای قرارهای عاشقانه و دورهمی‌های خانوادگی باید حتماً به کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس سر بزنید. این کافی شاپ در فضای باز بوده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و شیرینی‌های خوشمزه را سرو می‌کند که نباید از آن غافل شوید.

یکی از بهترین رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس رستوران اسکای لانژ است. این رستوران در طبقه آخر هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته و به همین دلیل هم چشم‌انداز بسیار خوبی به شهر تهران دارد. علاوه بر این، طعم غذاهای لذیذ این رستوران شما را مجذوب خود می‌کند. ساعت کاری رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس است.

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس تهران

به شما قول می‌دهیم از امکانات تفریحی این هتل مجلل خوشتان بیاید. نمونه این امکانات تفریحی شامل: استخر، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی و فضای سبز است. از امکانات عمومی هتل اسپیناس پالاس می‌توان به صندوق امانات شخصی داخل اتاق، یخچال، مینی بار، مبلمان بسیار شیک، تلفن، ماساژور، سالن کنفرانس، چای و قهوه ساز، برق اضطراری، فروشگاه، اینترنت رایگان، خدمات پزشکی و خودپرداز اشاره نمود. با نگاه به لیست امکانات و خدمات این هتل می‌توان گفت قیمت اسپیناس پالاس بسیار منصفانه محاسبه شده است.

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل اسپیناس پالاس

تعداد مسافرانی که برای انجام مراسم و جلسات کاری دست به رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران می‌زنند، کم نیست! از همین رو می‌خواهیم سالن جلسات و پذیرایی هتل اسپیناس پالاس را معرفی کنیم. تالار امیران ۱ و ۲ در طبقه دوم قرار دارد. هر دو این تالارها دارای اتاق وی آی پی هستند و بالکن بسیار زیبایی به شهر تهران دارند. همچنین تالار امیران یک و دو، دکوراسیون بسیار زیبا و مدرنی دارد که برای همایش‌ها، کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها و سمینارها مناسب هستند. ظرفیت تالارهای امیران از ۴۵۰ تا ۸۰۰ نفر است.

تالار ایوان نیز در طبقه دوم واقع شده که دارای اتاق وی آی پی به نام اتاق آینه است. گنجایش تالار ایوان ۲۰۰ تا ۳۵۰ نفر بوده و طراحی و دکوراسیون این تالار بسیار زیبا و شیک است. تالار پارسه ۱ و ۲ در طبقه دوم واقع شده که هر کدام از آنها ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ نفر را دارند. فضای این تالارها بسیار چشم نواز و زیبا تزیین شده و مناسب جشن‌ها و ضیافت‌های خانوادگی است.

ناگفته نماند هتل اسپیناس پالاس تهران دارای چندین اتاق جلسات به نام‌های اتاق جلسه برنا و اتاق جلسه پارسا است. این سالن‌ها با امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته مناسب جلسات کاری و اداری هستند. یکی از مجلل‌ترین تالارهای هتل اسپیناس پالاس، سالن پالاس هال است که دارای دو ورودی بوده و با لوسترهای لوکس و پنجره‌های بلند برای سمینارها، نشست‌ها و کنفرانس‌ها مهیا شده است. سالن پالاس هال هتل اسپیناس پالاس ۲۰۰ تا ۳۵۰ نفر ظرفیت دارد.

امکانات متفاوت لابی هتل اسپیناس پالاس

 

لابی هتل اسپیناس پالاس تهران
لابی هتل اسپیناس پالاس تهران

خوشبختانه هتل اسپیناس پالاس تهران دارای یک لابی بزرگ بوده که مناسب برگزاری قرارهای کاری و دوستانه است. در این بخش تصاویری از مدیران هتل اسپیناس پالاس تهران را در کنار میهمانان و اشخاص مهم و برجسته جهانی خواهید دید که حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. ناگفته نماند که هتل اسپیناس پالاس دارای یک بیزینس سنتر نیز هست. بیزینس سنتر از دیگر بخش‌هایی است که در لابی هتل اسپیناس پالاس خواهید دید.

در این قسمت دسترسی راحتی به کامپیوتر، اینترنت پرسرعت، خدمات چاپ و کپی خواهید داشت و می‌توانید از اینترنت وای فای به صورت رایگان استفاده نمایید. از قلم نیفتد که هتل اسپیناس ‌پالاس دارای چندین مرکز خرید متعدد بوده که یکی از جذاب‌ترین آنها فروشگاه فرشکده است. در این فروشگاه نمونه‌ای از زیباترین فرش‌ها و تابلو فرش‌های ایرانی را می‌بینید که بازدید از این مکان، خاطره خوشی برای شما به جای می‌گذارد.

سخن پایانی

فراموش نکنید که با رزرو هتل اسپیناس پالاس از وب سایت ایران هتل آنلاین از تخفیفات ویژه‌ رزرو اتاق‌های این هتل ۵ ستاره بهره‌مند خواهید شد. علاوه بر این تخفیفات، خدمات دیگری مانند تضمین کمترین قیمت، پشتیبانی ۲۴ ساعته، کارمزد کنسلی صفر درصد، مشاهده اطلاعات کامل هتل و گالری عکس‌های آن و مشاوره نیم میلیونی میهمانان قبلی برخوردار خواهید شد. ایران هتل آنلاین یکی از باسابقه‌ترین رزرواسیون آنلاین هتل در ایران است که بهترین قیمت‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهد؛ از همین رو توانسته رضایت آنها را جلب نماید. همچنین برای اطلاع از قیمت و رزرو سایر هتل های تهران می‌توانید به ایران هتل آنلاین (https://www.iranhotelonline.com) سر بزنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها