درخشش باورنکردنی عباس جمشیدی‌فر در جوکر

مستقل انلاین: از دهه هفتاد و حضور در صحنه های تئاتر تا دهه ٨٠ که فرصت بازی با نقش‌های کوچک در سریالهای تلویزیونی را به دست آورد، رفته رفته بر شهرت او اضافه شد و در دهه ۹۰ با «بچه مهندس» در اوج شهرت قرار گرفت. اتفاق مهم اما بعد از انتشار سریال «زخم کاری» رقم خورد که جمشیدی‌فر نقشی متفاوت در آن داشت. او در فاصله‌ای کوتاه پس از «زخم کاری» حالا با «جوکر» در معرض قضاوت قرار گرفته و نگاه‌های مثبت مخاطبین را به سوی خود جلب کرده است.

درخشش باورنکردنی عباس جمشیدی‌فر در جوکر
به گزارش مستقل آنلاین، تصویری که از عباس جمشیدی‌فر در ذهن اکثر مخاطبان نقش بسته‌، بازیگری است کمدی. او به همین پشتوانه به فصل جدید «جوکر» رسید و در همان دقایق نخست از سابقه ذهنی خود پیش مخاطب بهره برد. گفتار و رفتار جمشیدی‌فر خنده ایجاد کرد و همزمان در برابر دیگر رقبا نمی‌توانست جلوی خنده خود را بگیرد.

همین هم بود که صاحب اولین کارت زرد شد. او برای حذف نشدن از دور مسابقه‌، سراغ «جوکر تایم» رفت. خلاقیت و طنازی‌ او در همین بخش به قدری چشم آمد و قدرت نمایی کرد تا جایی که یک تنه توانست قسمت اول مسابقه را جذاب کند.

جمشیدی‌فر ابتدا پشت سنتور قرار گرفت و آهنگ نواخت. او نواخت و از همکارش ایمان صفا خواست در جلد مار فرو برود! چند دقیقه بعد دو نفر خندیدند و پس از آن بقیه منفجر شدند! این ایده و اجرای آن به دل مخاطبان هم نشسته تا جایی که جوکر تایم جمشیدی‌فر را از همه قسمت‌های مسابقه جذاب‌تر و موفق‌تر می‌دانند.

عباس جمشیدی‌فر؛ بازیگری محبوب در میان مردم بود که با حالا با «جوکر»، محبوبیتش دو برابر شده. این اتفاقی است که در فصل اول برای #غلامرضا_نیکخواه افتاد و بعد از سال‌ها بار دیگر ستاره بخت این بازیگر درخشید.

عباس جمشیدی فر در سریال محمد‌حسین مهدویان هم یکی از معدود نقش‌های جدی خود را بازی کرد. ابتدا این میزان موفقیت محتمل به‌نظر نمی‌رسید اما فقط چند سکانس کافی بود تا بازیگر کمدی سینما و تلویزیون‌، خود را ثابت کند. جمشیدی‌فر در نقش یک وکیل شمایلی متفاوت نشان داد؛ چه جایی که آدمی به ظاهر وفادار بود، چه جایی که رسماً خیانت می‌کند. این بازیگر در بازنمایی شخصیتی تازه به دوران رسیده، آنقدر خوب عمل کرد که مخاطب به سختی می‌توانست باور کند این همان کمدین است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها