نوید محمدزاده ۳ سال است که به فجر نرفته است

مستقل آنلاین: با اعلام فیلم‌های راه یافته به چهلمین جشنواره فجر، غیبت چند بازیگر سرشناس که به نظر می‌رسید در این دوره حضور داشته باشند، بیش از دیگران به چشم می‌آید. ستاره‌هایی همچون پیمان معادی، ترانه علیدوستی، محسن تنابنده، نوید محمدزاده، حامد بهداد، لیلا حاتمی، الناز شاکردوست و... که هر کدام بنا به دلایلی از جمله آماده نبودن و پذیرفته نشدن فیلم‌هایشان، نتوانستند در این دوره شرکت کنند.

نوید محمدزاده ۳ سال است که به فجر نرفته است

به گزارش مستقل آنلاین، اما از میان اسامی ذکر شده، غایب بزرگ جشنواره امسال نیز همچون دو سال گذشته، نوید محمدزاده است.

نوید محمدزاده آخرین بار سال ۹۷ با فیلم‌های «متری شیش و نیم» و «سرخ پوست»، در جشنواره فجر شرکت کرد. او همان سال در نشست مطبوعاتی «سرخ پوست» اعلام کرد که در جشنواره سی و هشتم حضور نخواهد داشت. محمدزاده همچنین از سال ۹۸ تا اوایل ۹۹، مشغول بازی در سریال «قورباغه» هومن سیدی بود و فعالیتی در سینما نداشت.

 

او اما اواسط سال گذشته بعد از یک و سال نیم دوری از سینما، در فیلم «شب، داخلی، دیوار» وحید جلیلوند ایفای نقش کرد؛ فیلمی که امسال آماده نمایش شد.

 

با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد اولین نمایش «شب، داخلی، دیوار» در چهلمین جشنواره فجر باشد، اما این فیلم در جشنواره امسال حضور پیدا نکرده است. فیلم وحید جلیلوند که هنوز دلیل عدم راه یابی‌ آن به جشنواره اعلام نشده، در صورت نمایش در فجر، می‌توانست یکی از شگفتی‌های این دوره باشد.

 

شاید اگر فیلم «تفریق» مانی حقیقی و «برادران لیلا» سعید روستایی (که هر دو به دلیل آماده نبودن نتوانستند به جشنواره راه پیدا کنند) به همراه «شب، داخلی، دیوار» در این دوره شرکت می‌کردند، قطعا سال بسیار پر باری برای نوید محمدزاده در جشنواره فیلم فجر رقم می‌خورد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها