دانیال نوروش از تجربه‌ی بازیگریش گفت

مستقل آنلاین: دانیال نوروش درباره بازی در فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی گفت:‌‎ نحوه انتخاب من براى نقش آیدین در «آتابای» به این صورت بود که دستیار کارگردان معرفى‌ام کرد به خانم کریمى، ایشان با من حرف زدند و از من تست گرفتند. یادم است که چند صحنه از فیلمنامه را هم خواندم و فیلم گرفتند. بعد از آن چند بار رفتم و آمدم، عکس گرفتند و حرف زدیم تا این‌که خدا را شکر انتخاب شدم.

دانیال نوروش از تجربه‌ی بازیگریش گفت

 به گزارش مستقل آنلاین، این بازیگر جوان در ادامه گفت: خانم کریمی به عنوان کارگردان، از اول به خوبی می‌دانستند چه می‌خواهند. حتی این‌که کجا، چقدر نگاه کنیم و کجا و چقدر سکوت. بازى‌هاى بی‌نظیرى که در فیلم می‌بینیم محصول هدایت درست خانم کریمی هستند. بسیار باهوش هستند و دقیقا می‌دانند باید چطور از کى بازى بگیرند و به نظرم این اندوخته و کوله‌بار این همه سال تجربه در سینماست.

‌‎نوروش اظهار داشت: روزهای فیلم‌برداری واقعا لذت بخش بودند و باید بگویم خانم کریمی هم در مقام کارگردان فوق‌العاده هستند

‌‎‌‎و هم بسیار متین، آرام و صبورند و حرفه اى. به راحتی می‌توانند تشویش و اضطراب درونى بازیگر را با یک کلمه و نگاه خنثی کنند و شما را به حالت ایده‌آلتان و آرامشی که داشته‌اید، برگردانند. ویژگی مهمی که دارند این است که می‌توانند کار سخت را برای شما و گروه، ممکن و‌ تبدیل به یک اتفاق بی‌نظیر کنند.

‌‎دانیال نوروش درباره تجربه حضور در آتابای و همکاری با نیکی کریمی گفت: بازی در آتابای برای من تجربه بی‌نظیری بود. بسیار از ایشان یاد گرفتم. یکی از نکات مثبت دیگری که باید اشاره کنم این است که خانم کریمی فقط به عنوان یک کارگردان با بازیگرشان برخورد نمی‌کنند، بلکه رفتارشان با شما مثل یک دوست است، معاشرت می‌کنند و انرژی رد و بدل می‌شود.

‌‎‌‎این باعث می‌شود که این نتیجه را جلوی دوربین ببینیم و همه چیز زنده و قابل درک و لمس باشد. می‌توانم بگویم یکی از باهوش‌ترین کارگردان‌هایی هستند که تا به حال با آن‌ها کار کرده‌ام.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها