الناز شاکردوست و هوتن شکیبا باز با هم جلوی دوربین می‌روند

مستقل آنلاین: الناز شاکردوست و هوتن شکیبا، این بار در سریال «پرنده آبی»، باردیگر در نقش یک زوج بازی خواهند کرد و ایفاگر نقشِ دو شخصیت تاریخ تئاتر ایران به نام‌های عبدالحسین نوشین و لرتا هاپراتیان خواهند شد.

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا باز با هم جلوی دوربین می‌روند

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از خبرآنلاین، هوتن شکیبا و الناز شاکردوست به زودی در سریال «پرنده آبی» به کارگردانی آیدا پناهنده، بار دیگر در کنار هم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

این دو بازیگر که پیش از این در «شبی که ماه کامل شد» و «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده زوج بوده‌اند، بار دیگر در این سریال که قرار است در شبکه نمایش خانگی عرضه شود، روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.

بنا به گزارش سینماپلاک، «پرنده آبی» این روزها در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و آیدا پناهنده که «تی تی» را در صف اکران دارد، در این سریال به سراغ ماجراهای تئاتر نوشین در دهه 30 خورشیدی رفته و قرار است قصه‌اش را از میان ماجراهای عبدالحسین نوشین و بانو لرتا، و ارتباط میان این زوج هنری با حزب توده، برای مخاطب تعریف کند.

عبدالحسین نوشین و لرتا هاپراتیان، در تهران، گروه تئاتر نوشین را داشتند اما به‌خاطر فعالیت‌های سیاسی، مجبور به مهاجرت به شوروی شدند.

 

منبع: خبرآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها