عکس قدیمی شاهد احمدلو کنار رئیس سازمان سینمایی

مستقل آنلاین: شاهد احمدلو کارگردان _ بازیگر سینما و تلویزیون در پی معرفی محمد خزاعی به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی گفت: با توجه به سیاست های غلط و روش های نادرست مدیران پیشین سینمایی و پاندمی کرونا، سینما مدت ها است مرده و باید به صورت یکجا در قطعه هنرمندان دفن شود! ما فاتحه سینما را خیلی وقت است خوانده ایم و امروزه به مدیری قدرتمند، جسور، دغدغه مند و شجاع نیاز داریم تا از نو پایه های سینمایی نوین بر اساس هویت ملی را بنا بگذارد و با درس گرفتن از اشتباه پیشینیان کاری کند تا سینمای ایران دوباره بتواند مانند دهه ها قبل نه تنها در سطح کشور که در سطح جهان خوش بدرخشد.

عکس قدیمی شاهد احمدلو کنار رئیس سازمان سینمایی
به گزارش مستقل آنلاین، کارگردان فیلم های سینمایی «مشمشه» و «چند میگیری گریه کنی؟» افزود: بنده بسیار خوشحالم که آقای خزاعی به عنوان فردی برآمده از دل سینما که قطعاً نسبت به همه مسائل و معضلات سینمای کشور آگاه هستند سکان اداره هنرهفتم را در دست گرفته اند. بنده یقین دارم ایشان می توانند مسیر موفقیت آمیزی را در پیش بگیرند تا اتفاقات نیک در سینما رقم بخورد اما این مسأله نیاز به توجه ویژه به مسائل مختلف است.

احمدلو

وی ادامه داد: امروزه عده ای افراد کاسبکار در سینمای ایران جولان می دهند که فقط می خواهند از سینما بخورند و بروند. در واقع برخی افراد سینما را با سفره خانه اشتباه گرفته اند چرا که فقط به فکر خوردن از جیب سینما هستند! از این رو باید با جسارت، شجاعت و شهامت جلوی این افراد گرفته شود و کار در سینما به دست افراد کاردان سپرده شود.
 
احمدلو سپس با تأکید بر اینکه یکی از اشکالات بزرگ خود ما هستیم که همواره با دیگران تعارف داریم اظهار داشت: باید رک، صریح و شفاف و با قاطعیت با دیگران برخورد شود تا همه جایگاه خود در سینما را متوجه شوند. ما باید حرف حق را بزنیم حتی اگر زدن حرف حق به ضررمان باشد. ما باید اطلاع رسانی درست و دقیقی نسبت به اوضاع و احوال پیرامون مان داشته باشیم و تمام هدف مان رشد و اعتلای این سینما باشد.
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها